וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "אחד המשחקים הכי גרועים שלנו בהתקפה"

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 0:16

הסקאוט של מכבי תל אביב, שעמד על הקווים בתבוסה במינכן, אמר: "לא מצאנו את הקצב". טרינקיירי: "היינו מצוינים בהגנה"

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) שיא שלילי אומלל במיוחד כשנעצרה על 52 נקודות בלבד והובסה 70:52 על ידי באיירן מינכן במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג. סקוטי ווילבקין קלע 20 מ-52 הנקודות של האורחת בדרום גרמניה והמדד שלו היה 25 מ-45 של הקבוצה.

אבי אבן, נועם לוי, מאמנים זמניים של מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א - עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
הערב זה היה לא כוחות. אבן/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א - עמוד האינסטגרם הרשמי

הסקאוט של מכבי תל אביב אבי אבן, שעומד על הקווים בשל ההיעדרות של יאניס ספרופולוס ושני עוזריו, אמר אחרי המשחק: "זה היה אחד המשחקים הכי גרועים שלנו בהתקפה, במיוחד באחוזים מחוץ לקשת, רק 16 אחוזים זה נורא. זה פגע בביטחון שלנו, לא מצאנו את קצב המשחק שלנו ולהביא את האיכויות שלנו".

מאמן באיירן אנדראה טרינקיירי אמר: "ניצחון חשוב מאוד, כמובן ניצחון קבוצתי. זו הגנה שאפשרה ליריבה לקלוע 16, 13, 12 ו-11 נקודות בכל אחד מהרבעים. היינו מצוינים כקבוצה בהגנה, שיחקנו חזק וזו הסיבה שהצלחנו להשאיר את מכבי תל אביב על 52 נקודות. הדבר הכי חשוב שהיא סיימה עם 5 אסיסטים בלבד. מכבי הגיעה אחרי ניצחון גדול בחוץ עם 14 מ-20 לשלוש והיינו צריכים לשחק בהתאם לכך. אני מאמין שהיינו מצוינים בהגנה. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה. היה הפסד כואב בברצלונה למרות ששיחקנו נהדר. לא הצלחנו לנצח, אבל הצלחנו להתאושש. במחצית הראשונה היום לא היו לנו מספיק אנרגיות, אבל בשנייה כבר נראינו נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully