וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה ניצחה בחוץ את נס ציונה ועלתה לחצי גמר הגביע

הקבוצה של אורן אהרוני קיבלה משחק נהדר מכריס באב (26) והשיגה 70:86 על הכתומים ברבע הגמר. ליגה: גלבוע ניצחה את גליל

שני משחקים נערכו הערב (חמישי) בכדורסל הישראלי. בני הרצליה הצטרפה להפועל חולון בחצי גמר הגביע לאחר 70:86 על עירוני נס ציונה בלב המושבה. במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל, הפועל גלבוע/גליל השיגה 62:71 חשוב על הפועל גליל עליון.

כריס באב, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
העלה את הרצליה לחצי גמר הגביע. באב/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - בני הרצליה 86:70 (רבע גמר גביע המדינה)

הקבוצה של אורן אהרוני עם ניצחון שני העונה על נס ציונה, וגמלה לכתומים על ההפסד הדרמטי בליגה לפני קצת פחות מחודש. שון דאוסון (18) פתח נהדר בשורות האורחת,אך המצטיין של הרצליה היה ללא ספק כריס באב, שקלע 26 נקודות ולא איפשר למארחת - שרדפה אחרי היריבה במרבית דקות המשחק - להתקרב יותר מידי. רבע שלישי טוב נתן מעט תקווה לקבוצה של ליאור ליובין, אך רבע רביעי מצוין של האורחת מהשרון סגר עניין והעלה אותה לארבע האחרונות בגביע.

צ'ינאנו אונואקו הוסיף 15 ו-9 ריבאונדים למנצחת, פרנק בארטלי (16) ודיאנטה גארט (13) הוליכו את קלעי נס ציונה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל אור קורנליוס. אודי ציטיאט
ניצחון חשוב לגלבוע. קורנליוס/אודי ציטיאט

הפועל גלבוע/גליל - הפועל גליל עליון 62:71 (המחזור ה-16 בליגת העל)

הקבוצה של גיא קפלן פתחה נהדר והוליכה לאורך כל המשחק בדרך לניצחון שישי העונה, שהרחיק אותה מעט ממכבי ראשון לציון שבמקום האחרון. סאשה קיליה ג'ונס הוליך את קלעי המנצחת עם 21 נקודו, להן הוסיף 7 ריבאונדים, יותם חנוכי הוסיף 13 נקודות. אצל המפסידה, אייק אירייבו קלע 23, אך לא הספיק לעולה החדשה, שפספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי.

נמרוד לוי רשם נתון לא שגרתי אצל גליל עליון, שלקח לא פחות מ-17 ריבאונדים, אך למרות השליטה הברורה בקטגוריה זו, לא הצליחה האורחת לגמול ליריבה על ההפסד בכפר בלום בסיבוב הראשון, וסופרת שני הפסדים העונה מול היריבה מגן נר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully