וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה פספסה עלייה לפסגה, אום אל פאחם שבה למסלול הניצחונות

הכתומים נפרדו ב-0:0 בלבד מול נועלת הטבלה בית"ר תל אביב בת ים. הקבוצה של איוניר ניצחה 1:3 בחוץ את הפועל רמת גן, שער בכורה לעידן שמש

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. סקציה נס ציונה קיוותה לחבר שני ניצחונות רצופים ולעלות באופן זמני לפסגה, אך נפרדה מנועלת הטבלה בית"ר תל אביב בת ים ב-0:0. בני ריינה ניצחה 1:2 בביתה את עפולה, אום אל פאחם קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון עם 1:3 בחוץ על הפועל רמת גן, כאשר עידן שמש שהגיע מהפועל ירושלים כבש שער בכורה בהופעתו הראשונה. הפועל ראשון לציון גברה 0:1 על הפועל רעננה, בעוד הפועל עכו הביסה 0:3 את רמת השרון.

שחקן סקציה נס ציונה ג'ימי אלכסיס. אודי ציטיאט
נס ציונה פספסה עלייה לפסגה. דג'מי/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים - סקציה נס ציונה 0:0

קרלוס גרסיה עם נקודה שנייה מאז מונה למאמן נועלת הטבלה, ואחת מפתיעה מול יריבה מהצמרת - אך גם הוא יודע שהמסע לעבר היחלצות מהמקום האחרון הוא עוד ארוך. צד השני, הקבוצה של ניר ברקוביץ' פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון בטבלה על חשבון מ.ס. כפר קאסם, אך לא הצליחה להכניע את השוער אביחי דהן ויצאה רק עם נקודה.

הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 3:1

האורחים מאום אל פאחם שבו למסלול הניצחונות לאחר שישה מחזורים רצופים. לאור הצפיפות בחלק העליון של טבלת הליגה הלאומית, החבורה של מוטי איוניר זינקה מהמקום השמיני עד למקום הרביעי. אמיר מחג'נה העלה את האורחת ליתרון (14), אך מיקו ממן השווה עבור האורדונים (32). על סף הירידה להפסקה קיבלה האורחת פנדל, אותו שלח גיא דהן פנימה. שש דקות בתוך תוספת הזמן כבש המוחתם החדש עידן שמש שער בכורה, ואום אל פאחם התקרבה עד כדי שלוש נקודות בלבד מהפסגה, ושתי נקודות בלבד מהמקום השני.

שחקן בית"ר תל אביב בת ים מייקל צ'ילאקה. אודי ציטיאט
נועלת הטבלה חילצה נקודה, אך עדיין בצרות. צ'ילאקה/אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה 0:1

הקבוצה של איסמעיל עאמר שבה למסלול הניצחונות לאחר שהשיגה נקודה בודדת בשני המחזורים האחרונים. פאדי זידאן, שהצטרף לקבוצה מעיר היין בימים האחרונים פרע שטרות באופן מיידי כשכבש את השער היחיד במשחק (63) וסידר למעשה לחבריו החדשים שלוש נקודות. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ראה רוי מיאנג מרעננה את הכרטיס האדום והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים.

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 0:3

הקבוצה של מסאי דגו שמה סוף לרצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, וגם מנצחת לראשונה בשנת 2022. רווה אסייג פתח את מסכת הכיבושים עבור הצפווניים בדקה ה-21, כאשר רוי עמוס הכפיל ארבע דקות לפני הירידה להפסקה בעקבות בישול של קארים אבובאקר. מבשל השער השני כבש את השלישי של עכו בדקה ה-57, וקבע את תוצאת המשחק.

מכבי בני ריינה - הפועל עפולה 1:2

לאחר שקטעה רצף של שלושה הפסדים במחזור שעבר, השיגה היום ריינה ניצחון שני ברציפות והיא כבר במקום השני. בנג'מין קוקו כבש ראשון לזכות הקבוצה של אדהם האדיה (17), שירדה ביתרון 0:1 להפסקה. שחר הירש השווה עבור הקבוצה מהעמק בדקה ה-52, אך ז'וליו סזאר החזיר את היתרון למארחת בדקה ה-64. ריינה שמרה על היתרון עד הסיום, והנחילה לעפולה הפסד ראשון לאחר שלושה ניצחונות רצופים.

משחקי יום שני בליגה הלאומית:

הפועל כפר סבא - מ.ס. כפר קאסם (19:00)
בני יהודה תל אביב - הפועל אדומים אשדוד (19:00)
הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully