וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת יובאנוביץ': "מכבי תל אביב הקדימה את ספרטה פראג וקבוצת MLS"

בסרביה טוענים: ההצעה של הצהובים על החלוץ טרפה את הקלפים, קרסטאיץ' היה הכוח המניע מאחורי המהלך. מאמן צ'וקאריצ'קי: "מאושר עבורו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי יפו ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

בסרביה טוענים: מכבי תל אביב שמה את ידה על ג'ורג'ה יובאנוביץ' למרות שנאבקה עליו עם קבוצות בכירות ממנה. במולדתו של החלוץ בן ה-22 טוענים היום (חמישי) שצ'וקאריצ'קי התלבטה אם למכור אותו לספרטה פראג או לקבוצה מה-MLS, כשלפתע סגנית אלופת ישראל נכנסה לתמונה עם הצעה שטרפה את הקלפים: דמי העברה גובה של 1.9 מיליון יורו ו-15 אחוז ממכירה עתידית שלו.

לפי הדיווח, ספרטה פראג הציעה 1.5 מיליון יורו תמורת החלוץ והקבוצה מה-MLS שזהותה לא ידועה, הסכימה לשלם יותר אבל התנגדה לדרישתה של צ'וקאריצ'קי לקבל אחוזים ממכירה עתידית שלו. "בזמן ששתי הקבוצות האלו התלבטו, מכבי תל אביב לקחה צעד קדימה והגישה הצעה פנטסטית, שאחריה כבר לא היה טעם לחכות", כתבו.

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן פרטיזן בלגרד לשעבר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מכבי תל אביב העבירה את ההצעה הכי נדיבה. יובאנוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

לפי הדיווח בסרביה, יובאנוביץ' הגיע לישראל בעיקר בעקבות לחץ של מלאדן קרסטאיץ', שמכיר אותו היטב. "קרסטאיץ' פנה להנהלת מכבי תל אביב והבהיר לה שמבחינתו יובאנוביץ' נמצא בעדיפות עליונה, ומשם נסללה הדרך להצעה שהוגשה".

אמש התייחס מאמן צ'וקאריצ'קי סאשה איליץ' למכירתו של יובאנוביץ'. "ג'ורג'ה היה אחד השחקנים הכי חשובים שלי, אבל אני מאושר שהוא עוזב ומתקדם למועדון עשיר יותר", אמר. "ברור שהעזיבה שלו תחליש אותנו, אבל אני מקווה שנמצא שחקן אחר במקומו".

יובאנוביץ' חתם לשנתיים וחצי בשורות הצהובים, ויתחרה על דקות עם סטיפה פריצה ואוסמה חלאיילה. החלוץ גדל בפרטיזן בלגרד ובגיל 19 נרכש על ידי לוקרן הבלגית תמורת כ-450 אלף יורו, כאשר עונה לאחר מכן הוא עבר לקאדיס הספרדית שרכשה אותו בסכום שמוערך במיליון יורו. לאחר שלא התאקלם שם, הסרבי הושאל לקרטחנה מליגת המשנה ובהמשך שוחרר מקאדיס, כשאחרי מספר חודשים ללא קבוצה הוא הצטרף לצ'וקאריצ'קי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully