וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מציעה לזידאן שכר עתק ושליטה מלאה בקבוצה - אבל דשאן יכריע

בפריז משוכנעים שזיזו הוא היחיד שישליט סדר בחדר ההלבשה עמוס האגו ומוכנים לתת לו חופש מוחלט. השאלה היא מה יעשה מאמן הנבחרת

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

בצרפת בטוחים: המינוי של זינדין זידאן למאמן פריז סן ז'רמן הוא רק שאלה של זמן. ההדחה הסנסציונית מהגביע חיזקה את התחושה שמאוריסיו פוצ'טינו לא משפיע על הקבוצה ולפי הערכות בפריז, הוא יעזוב מיידית אם לא יצלח את המפגש הכפול עם ריאל מדריד בשמינית גמר האלופות.

כך או כך, פ.ס.ז' כבר מכינה את הקרקע לבואו של זידאן, ולפי דיווח ב"פוט מרקאטו", כבר פנתה אליו עם הצעה ש"אי אפשר לסרב לה", שתבטיח לו שכר עתק ושליטה מלאה בכל העניינים המקצועיים בקבוצה, כולל בחירת שחקנים.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יהיה כל יכול בפ.ס.ז'? זידאן/רויטרס

ידאן הבהיר לראשי פ.ס.ז' שלא יהיה מוכן לעבוד לצד המנהל המקצועי הנוכחי לאונרדו, ועל כן הברזילאי צפוי לסיים את דרכו כשזיזו יגיע. בפ.ס.ז' מאמינים שזידאן הוא האיש המושלם - אולי היחיד - לתפקיד. במועדון ראו כיצד מאמנים פחות כריזמטיים וקשוחים הלכו לאיבוד בחדר ההלבשה עמוס האגו של קבוצת הכוכבים, ומשוכנעים שזיזו יידע לנהל אותו ביד רמה.

לכן הם מוכנים להפוך כמעט לכל יכול במועדון, ולהעניק לו שכר שנתי המוערך בלמעלה מ-16 מיליון יורו - הרבה מעל המשכורות שלו בריאל מדריד - ותלוש שיהפוך אותו למשתכר השלישי הכי גבוה מבין מאמני הכדורגל, אחרי פפ גווארדיולה ויורגן קלופ.

זיזו אמור לקבל כאמור שליטה מלאה על קבלת ההחלטות בקבוצה, ולפי הערכות ייתכן שיצרף יחד איתו איש מקצוע ותיק ומנוסה. בפריז טוענים שזידאן אף עשוי להביא יחד איתו את ארסן ונגר. עדיין לא ברור אם הכוונה של זידאן היא לבחור בונגר כמנהל מקצועי או כיועץ.

ברשת RMC טוענים שבכל מקרה, עתידו של זידאן תלוי בהתפתחויות בנבחרת צרפת. זיזו חולם לסגור מעגל ולאמן את הטריקולור, אבל בחודשים הקרובים עדיין דידייה דשאן מאריך את הקדנציה בנבחרת או לא. אם דשאן לא ימשיך, זידאן צפוי להעדיף את הנבחרת על פני פ.ס.ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully