וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול זליקמן הודיעה על פרישה בגיל 21: "בוחרת לצאת לכיוונים חדשים"

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 11:47

המתעמלת האומנותית שסיימה שביעית בגמר הקרב רב באולימפיאדת טוקיו והיתה אמורה להצטרף לנבחרת הקבוצתית של ישראל החליטה לבסוף לפרוש מהענף: "לוקחת איתי המון כלים"

צפו בקבלת הפנים של לינוי אשרם בנתב"ג עם שובה מטוקיו/צילום: ראובן קסטרו, צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

ארבעה חודשים אחרי שהודיעה שתעבור מהתעמלות ביחידות לחברות בנבחרת ההתעמלות האומנותית, החליטה היום (חמישי) ניקול זליקמן לפרוש לגמרי מהענף. המתעמלת בת ה-21 הודיעה: "לאחר 18 שנים בענף ההתעמלות האומנותית אני בוחרת לסיים את הקריירה הספורטיבית שלי ולצאת לכיוונים חדשים בחיים. אני לוקחת איתי המון כלים לחיים בזכות הספורט ומודה לכל מי שתמך בי לאורך הדרך".

כזכור, רק בקיץ האחרון זליקמן רשמה הישג פנטסטי כשסיימה את תחרות הקרב-רב האישית באולימפיאדת טוקיו במקום השביעי, והיא היתה מיועדת להתחיל להתחרות בתחרות הקבוצתית ולהצטרף לנבחרת ההתעמלות לקראת המשחקים בפריז 2024.

המתעמלת האמנותית ניקול זליקמן. רויטרס
נפרדת. ניקול זליקמן/רויטרס

באוקטובר כתבה זליקמן אחרי החלטתה לעבור לנבחרת הקבוצתית: "החלטתי להמשיך את הקריירה הספורטיבית שלי בתור מתעמלת קבוצתית. שאלתם רבות מדוע בחרתי לשנות את המסלול שלי. אני רואה את עצמי בדרך כלל בצורה מאוד מציאותית והבנתי אחרי התחרות בטוקיו, שנתתי מעצמי הכל בתור מתעמלת אישית ודי הגעתי לתחושת מיצוי", כתבה. "במחשבה יותר עמוקה עם עצמי הבנתי שמיציתי רק את החלק הזה בהתעמלות. החלק שאת לבד על השטיח ויש לך 4 תרגילים. אבל לא מיציתי את הענף ואני חושבת שכן יש לי עוד מה לתת מעצמי. הייתי זקוקה לאתגר חדש! אתגר של להיות אחת בשביל השנייה, תרגיל עם מכשירים משולבים וההרגשה של קבוצה, שהיא הרגשה של כוח!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully