וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה במסר להפועל באר שבע: "מרמנטיני לא להשאלה. מכירה בלבד"

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 10:23

אלונה ברקת מתעקשת על השאלה בלבד, בעוד בחדרה יסכימו להיפרד מהברזילאי רק אם יירכש על ידי הקבוצה מבירת הנגב

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל חדרה ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

בהפועל חדרה ממתינים לתשובתה של הפועל באר שבע בנוגע לרכישת גוסטבו מרמנטיני, שמחזיק בחוזה עד סיום העונה הבאה. אמש (רביעי) התנהלו שיחות בין היועץ המקצועי אורן גולן לבעלים של באר שבע, אלונה ברקת, בנוגע למעבר אפשרי של הברזילאי, כאשר בחדרה מתעקשים על מכירה בלבד, בעוד באר שבע מעוניינת בעסקת השאלה.

בלילה הסכימה ברקת להעלות את גובה הסכום שהוצע עבור שאילת השחקן, לפחות עד סיום העונה, אך בחדרה העבירו מסר ברור לפיו בשלב זה הם מוכנים לעיסקת מכירה בלבד. גורמים המעורים בפרטי המגעים, טוענים שבמהלך היום עוד עשויות להיות התפתחויות, לקראת סגירת חלון ההעברות הערב בשעה 19:00.

בחדרה אומרים שהם לא לחוצים להוציא את העסקה לפועל, שכן מרמנטיני שהפך לאחד הברגים החשובים בהתקפת הקבוצה, כאשר גם בקיץ הקרוב יהיה אפשר לבחון הצעות למכור אותו לקבוצה בארץ או בחו"ל.

גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל חדרה בחימום. דני מרון
לא להשאלה. מרמנטיני/דני מרון

בתוך כך, נרשמה במועדון אכזבה גדולה מההפסד 2:0 למכבי חיפה במשחק הראשון מתוך שניים ברבע גמר גביע המדינה. לצד האכזבה מההפסד וככל הנראה גם איבוד הסיכוי להפתיע את חיפה במפגש כפול, אומרים בחדרה שהמשחק החשוב באמת הוא נגד הפועל חיפה ביום ראשון. שתי הקבוצות צמודות כעת בטבלה במקומות החמישי והשישי ומי שתנצח במפגש הזה, תיצור לעצמה יתרון משמעותי בקרב על מקום בפלייאוף העליון.

ביום ראשון יחזור לסגל הקפטן מנשה זלקה, שלא שיחק אמש בגלל הרחקה. זלקה צפוי לשוב להרכב על חשבונו של אביב לין הצעיר, שפתח אתמול ושוב הציג יכולת טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully