וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מודאגים מהבצורת, אבל אנדרלכט מאמינה בליאור רפאלוב

לפני חצי גמר הגביע (21:45, ספורט1), המפעל שהישראלי חתום בו על שתי זכיות, בתקשורת הזכירו שהוא לא כבש או בישל ב-2022, אך בקבוצה יודעים: "הוא יחזור לעשות את ההבדל בקרוב מאוד"

תקציר: אוניון סן סילואז' - אנדרלכט 0:1/ספורט1

מאז 2008 לא זכתה אנדרלכט בגביע הבלגי והערב (חמישי, 21:45 בספורט1) היא תעלה למשחק הראשון מתוך שניים בחצי הגמר נגד אופן, כשהיא מגיעה לשם אחרי שני הפסדים, ובאופן טבעי האיש שעומד במרכז העניינים הוא ליאור רפאלוב. בבלגיה הביעו הבוקר דאגה מהבצורת של הקשר הישראלי במהלך התקופה ההפכפכה של קבוצתו, אבל כולם זוכרים שמדובר בשחקן שהעניק גביעים במו רגליו לקלאב ברוז' ולאנטוורפן בעבר.

לקראת המשחק, ב-"HLN" עלתה כתבה על רפאלוב עם הכותרת "0 שערים ו-0 בישולים ב-2022. מה קורה לליאור רפאלוב?". הישראלי בן ה-35 הספיק כבר לכבוש 14 פעמים והוסיף 4 בישולים בעונה הנוכחית, אך הוא אכן נעצר מעט בחודש האחרון, אלא שלעומת התקשורת, באנדרלכט לא מודאגים: "ליאור יחזור לעשות את ההבדל בקרוב מאוד", הייתה תגובת הקבוצה לאותה כתבה.

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. BSR Agency, GettyImages
למרות הבצורת, אנדרלכט מאמינה בו. רפאלוב/GettyImages, BSR Agency

כידוע, שלשום דווח כי רפאלוב התעמת במהלך המשחק האחרון עם חברו לקבוצה, הבלם ווסלי הודט. אתמול מאמן אנדרלכט וינסנט קומפני התייחס לעניין במסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר הגביע, והבהיר כי התקרית כלל לא הדירה שינה מעיניו.

"שניהם דמויות חזקות בחדר ההלבשה, אני מתאר לעצמי שזה קורה גם בברוז' או באנטוורפן. הם רק החליפו כמה מילים, כמו זוג שמתווכח", אמר קומפני. "השניים האלה נמצאים ביחד כל היום, הם אוכלים ביחד. אני לא רואה בעיה עם זה שיש מתח לפעמים. אם היינו מנצחים, היו אומרים שזה בזכות הוויכוח. הם עושים את המקסימום באימונים ובמשחקים, ומודאגים. אני לא יכול לבקש יותר. בעונה שעברה התגעגעתי לרגעים כאלה, אם נצליח להביא את האנרגיה הזו למגרש - יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully