וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בטוחה שאלפונס יפתיע: "עשינו חיזוק משמעותי מאוד"

3.2.2022 / 7:27

במועדון מאמינים שהמגן הימני החדש יבלוט, צ'יבוטה זכה לקבלת פנים מלכותית: "ההחתמות לא מובנות מאליהן". מחמאות ללביא ולמאור לוי אחרי הניצחון על חדרה: "הפגנו עליונות בהרכב משני מול יריבה במומנטום, זה מראה את העוצמות שלנו". בן שהר ייבדק

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל חדרה ברבע גמר הגביע הראשון/ספורט1

מכבי חיפה מרוצה מאוד מהניצחון 0:2 אמש (רביעי) על הפועל חדרה, שנותן לירוקים מקדמה גדולה לקראת הגומלין ברבע גמר גביע המדינה. בקבוצה היו מרוצים מכך שלמרות סגל חסר במיוחד הם הציגו יכולת טובה במחצית הראשונה והצליחו לנצח אחרי שני משחקים אותם סיימו בתיקו.

"הפגנו עליונות מול קבוצה במומנטום נהדר, בהרכב משני זה מראה על העומק והעוצמות שלנו", התגאו במועדון. מי שכיכבו במחצית הראשונה היו בעיקר מאור לוי ונטע לביא. בחיפה החמיאו רבות לקפטן שחוזר מפציעה ולקשר הצעיר שגם בישל את השער הראשון.

בן שהר שפתח בהרכב הוחלף אחרי שהרגיש כיווצים בשריר, ובחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה משמעותית. שהר ייבדק במהלך היום ואז תתברר חומרת פציעתו.

מיקאל אלפונס במדי דיז'ון. Angelo Blankespoor/Soccrates, GettyImages
חיפה מאמינה בו, למרות הרזומה הדל. אלפונס/GettyImages, Angelo Blankespoor/Soccrates

לצד המשחק אמש בחיפה חגגו את היום העסוק גם עם שתי החתמות טריות. המצטרף הראשון מאוויס צ'יבוטה זכה לכבוד מלכים בסיום המשחק אתמול כש-7,000 אוהדים הריעו לו. לאחר המשחק הודיעה האלופה גם על צירופו של המגן הימני מיקאל אלפונס.

במועדון הסבירו שלמרות שאלפונס לא מחזיק ברזומה מפואר, הם משוכנעים שמדובר בשחקן פיזי מאוד שיכול להרשים ולהפתיע. "אין ספק שעשינו חיזוק משמעותי מאוד", אמרו בצוות המקצועי. "רצינו מאוד לחזק את עמדות הכנף והמגן הימני ועשינו את זה. לא מובן מאליו שבסגל הזה זכינו לחיזוק כל כך משמעותי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully