וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כישרון ברמה עולמית": בסקוטלנד התלהבו מ"ההופעה הסנסציונית" של עבדה

הישראלי כיכב עם שער ובישול באולד פירם וקיבל ציונים גבוהים: "היה מסוכן מהדקה הראשונה, כבר אי אפשר לזלזל בתרומה שלו"

חגיגה גדולה בסלטיק לאחר ה-0:3 הגדול אמש (רביעי) על היריבה הגדולה ריינג'רס בדרבי הגדול של גלאזגו. ליאל עבדה, במשחק השיא שלו במדי הירוקים, בישל לריו הטאטה את השער השני שלו ושל סלטיק במשחק (42), וכבש בעצמו את השער השלישי בדרך לנוקאאוט באולד פירם. לחלוץ הישראלי יש כבר 13 שערים ו-9 בישולים בכל המסגרות בשורות הקבוצה הסקוטית, שעלתה למקום הראשון על חשבון יריבתה השנואה.

כצפוי, למרות שכוכב המשחק היה ריו הטאטה היפני, גם עבדה סחט שבחים ומחמאות בתקשורת הסקוטית. במגזין The Times הקדיש הפרשן פול פורזית' טור שלם לעבדה. "עבדה מוכיח שהוא ברמה עולמית, גם בקבוצה מלאה בכישרונות מלהיבים", קראה הכותרת. "כמה משמח עבור שחקן התקפה צעיר כמוהו לבלוט בקבוצה הזו של סלטיק. כמה משחרר מבחינתו של בחור כמו ליאל עבדה להתקדם ולהשתפר תחת מאמן כמו אנג' פוסטקוגלו. יש בסלטיק שחקנים מבריקים ומפורסמים יותר, אבל אי אפשר לזלזל ולהתעלם בתרומה של עבדה. הוא מתעלה על חלק מהשמות הגדולים שמשחקים לצידו. למרות שהוא לא היה הכוכב העיקרי במשחק אתמול, היה לו חלק משמעותי בבליץ של סלטיק במחצית הראשונה. הוא קיבל את החופש והביטחון לחדור את ההגנה של ריינג'רס, וניצל את ההזדמנות".

ליאל עבדה, שחקן סלטיק חוגג. Rob Casey/SNS Group, GettyImages
משחק השיא שלו בסקוטלנד. עבדה/GettyImages, Rob Casey/SNS Group

ב"סאן" סקוטלנד חילקו לעבדה ציון 8 על המשחק, וציינו: "הוא כל הזמן ניסה לתקוף את שחקני ההגנה של ריינג'רס, ואי אפשר להאשים אותו על כך. השער שלו היה סנסציוני".

גם ב"דיילי רקורד" העניקו לעבדה ציון 8. "הוא סיכן את שוער ריינג'רס מהדקה הראשונה. יצר מצב הבקעה טוב ליאקומאקיס. בישל להטאטה את השני וכבש שער נפלא לאחר מכן", כתבו.

מאמן סלטיק אנג'י פוסטקוגלו אמר בסיום: "הופעה מדהימה מצד השחקנים. כולם ידעו מה המשמעות של המשחק הזה, עבור האוהדים ועבור המועדון. זה היה מאמץ אדיר. במחצית השנייה נאלצנו להתגונן, אבל עשינו את זה בצורה טובה מאוד. אני חושב שהקבוצה כיחידה אחת השיגה את הניצחון, לא רק שחקן אחד או שניים. יש פה חבורה תחרותית מאוד, השחקנים רוצים להיות הכי טובים שהם יכולים להיות, ואני מנסה לעזור להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully