וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון גדול לפנר במילאנו, מונאקו חזרה מפיגור 20 לניצחון

הטורקים הרשימו ב-60:71, גודוריץ' הצטיין (17). בארסה פירקה את פאו. קאמבק גדול של הצרפתים בדרך לניצחון בבלגרד

תקציר: ריאל מדריד - אנדורה 88:83/ספורט1

המחזור ה-25 ביורוליג נפתח הערב (חמישי), כאשר מלבד המשחק בין באיירן מינכן למכבי תל אביב מתקיימים עוד שלושה משחקים. פנרבחצ'ה הרשימה עם ניצחון חוץ גדול במילאנו, מונאקו המשיכה במומנטום בו היא נמצאת וניצחה את הכוכב האדום בלגרד. ברצלונה טיילה ל-60:83 קליל מול פנאתינייקוס החלשה.

מרקו גודוריץ' שחקן פנרבחצ'ה. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון חוץ גדול לפנר במילאנו. גודוריץ'/GettyImages, Sonia Canada

מילאנו - פנרבחצ'ה 71:60

שתי הקבוצות הגיעו במומנטום נהדר, אך הקבוצה מעיר האופנה פתחה את המשחק בצורה מנומנמת מאוד. האורחת לעומת זאת, הגיעה חדה ושמרה את מילאנו על 12 נקודות בלבד ברבע הראשון. הקבוצה של אטורה מסינה לא ויתרה וחזרה למשחק בזכות הגנה טובה ברבע השלישי, אך הטורקים, בהובלת מרקו גודוריץ' המצוין (17 נקודות ו-6 אסיסטים) שבו ולחצו על הדוושה ברבע המכריע בדרך לניצחון רביעי ברציפות. דווין בוקר הוסיף 14 למנצחת, בן בנטיל (12) ומלקולם דילייני (11) היו היחידים שקלעו ספרות כפולות אצל מילאנו, שמפסידה לאחר חמישה ניצחונות רצופים.

עוד בוואלה! ספורט

"אמא טילפנה ב-2 בלילה. דראז'ן מת. זה היה נורא"

לכתבה המלאה
ניק קלאתיס, ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
הכי קל שיש. קלאתיס/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - פנאתינייקוס 60:83

אחרי שעבדה קשה עד הסיום כדי לנצח את באיירן מינכן ביום שלישי, הפעם הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס טיילה מול אחת הקבוצות החלשות ביורוליג. המשחק הוכרע כבר במחצית כשרבע שני של 10:28 סידר למארחת 25:45 אחרי 20 דקות של כדורסל וגמר את הסיפור. נייג'ל הייז הוביל את המנצחת עם14 נקודות, דאנטה אקסום קלע 12 וקלט 6 ריבאונדים, ניקולה מירוטיץ' סיפק משחק שקט של 9 נקודות. את המפסידה הוביל יורגוס פפאיאניס עם 18 נקודות, דריל מייקון תרם 12.

שחקן מונאקו דונטאס מוטיונאס מול שחקן הכוכב האדום בלגרד מאיק צירבס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הוליך את מונאקו לניצחון חוץ בבלגרד. מוטיונאס מול צירבס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכוכב האדום בלגרד - מונאקו 91:80

הצרפתים עם ניצחון חמישי בשישה מחזורים, גם משפרים את מצבם בכל הנוגע למאבק על מקום בשמינייה הראשונה - וגם מוציאים כנראה באופן סופי את הכוכב האדום מהמירוץ. המארחת פתחה בצורה נפלאה, כאשר באמצע הרבע השני צעדו המקומיים ביתרון 25:45. מונאקו התעוררה עוד במהלך הרבע השני וקיזזה את ההפרש בחצי (42:52 למארחת בהפסקה). במחצית השנייה רק קבוצה אחת הייתה על הפרקט, וזו הייתה מונאקו שניצחה את שני הרבעים האחרונים 28:49 והשלימו ניצחון חוץ כפול על הסרבים.

דונטאס מוטיונאס הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, דווין בייקון הוסיף 17. אצל הכוכב אוסטין הולינס קלע 19, בעוד ניקולה איבנוביץ' הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully