וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נערכת לבאיירן מינכן: "הראו את האיכות שלהם בברצלונה"

2.2.2022 / 21:15

אבי אבן ימשיך על הקווים בקרב הגורלי בבוואריה (חמישי, 21:30), המנצחת תגיע ל-50% הצלחה. ז'יז'יץ': "צריך לשמור על אחוזי הקליעה מהמשחק בקובנה"

כשהיא בתחושה טובה מאוד לאחר שלושה ניצחונות רצופים, מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 21:30) באאודי דום שבמינכן אצל באיירן מינכן. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום ה-12 ביורוליג עם 10 ניצחונות ו-11 הפסדים, ואילו הבאוורים, שקיימו שני משחקים יותר ממכבי, מחזיקים במאזן 12:11 שלילי. במשחק הראשון בין הקבוצות, שפתח את עונת היורוליג, גברה מכבי על באיירן 68:69 בתום דרמה גדולה ביד אליהו.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
ישמור על מאזן מושלם על הקווים? אבן/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

הצהובים הגיעו למינכן אחרי הניצחון החשוב על ז'לגיריס קובנה אתמול, השלישי ברציפות ביורוליג כאמור, שהחזיר אותם לתמונת הפלייאוף. העובדה שמכבי הצליחה לרשום משחק התקפי טוב כל כך, בהנהגתו של ג'יימס נאנלי שקלע 32 נקודות, גורמת לאופטימיות גדולה לקראת מפגש עם אחת מקבוצות ההגנה הטובות במפעל. במכבי צפו אחרי הניצחון על ז'לגיריס במשחק של באיירן נגד ברצלונה, בו הגרמנים הצליחו במשך דקות ארוכות לשבש את משחק ההתקפה של אחת מהקבוצות הטובות ביותר ביורוליג לפני שנכנעו 71:66.

אבי אבן ימשיך לעמוד על הקווים, כשיאניס ספרופולוס יחבור לקבוצה בסוף השבוע ויחזור לאמן במשחק הגביע נגד הפועל גליל עליון בכפר בלום ביום שני. לאבן מאזן של שני ניצחונות משני משחקים מאז שספרופולוס אומת לקורונה. מי שעוד יחסר למכבי הוא ג'ייק כהן. מנגד, קיירי תומאס שזכה ל-11 דקות בהופעת הבכורה שלו בקבוצה ולא קלע, צפוי להמשיך לקבל הזדמנויות.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן ז'לגיריס קובנה רג'ימנטאס מיניוטאס. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
מכבי תרשום ניצחון רביעי ברציפות באירופה? ז'יזי'ץ'/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

"אחרי הניצחון השלישי ברציפות שלנו ביורוליג, אנחנו צריכים להמשיך בהתאוששות שלנו נגד באיירן מינכן, שנאבקת כמונו על המקום בפלייאוף. הם הראו את האיכות שלהם במשחק צמוד מאוד בברצלונה. נצטרך להמשיך באחוזי הקליעה הטובים מהמשחק מול ז'לגיריס ולעשות מאמץ גדול בצד ההגנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully