וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע המדינה: נס ציונה ובני הרצליה מחפשות מקום בחצי הגמר

2.2.2022 / 16:00

רבע גמר גביע המדינה (19:20): הכתומים שואפים לשוב לארבע האחרונות בגביע בפעם השלישית, בשרון חולמים לעשות זאת אחרי יותר מעשור. במשחק השלמה בליגה: גלבוע/גליל תארח את הפועל גליל עליון (18:00)

תקציר: ריאל מדריד - אנדורה 88:83/ספורט1

שבועיים וחצי אחרי המועד המקורי של המשחק, שנדחה בשל קורונה, יפגשו מחר (חמישי) בלב המושבה עירוני נס ציונה ובני הרצליה ברבע גמר גביע המדינה. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים, כשכל קבוצה מנצחת במשחק הבית שלה. גם בליגת העל ישחקו מחר, כשבמשחק שנדחה מתחילת השבוע בשל קורונה בקבוצה הביתית, תארח הפועל גלבוע/גליל את הפועל גליל עליון (74:85 לגלבוע בכפר בלום בסיבוב הראשון).

שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו. ברני ארדוב
היתרון של הרצליה. אונואקו/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - בני הרצליה (19:20)

הנתונים: עירוני נס ציונה עלתה פעמיים לחצי גמר גביע המדינה, אך פעמיים נעצרה במעמד. בני הרצליה עלתה לאחרונה לחצי גמר גביע המדינה כשעוד נקראה בני השרון, ולקבוצה יש שתי הופעות בגמר הגביע. כל אחת מהקבוצות ניצחה את יריבתה במשחק הביתי שלה העונה, והמאזן ביניהן הוא 1:1 גם במסגרת גביע המדינה.

במרכז ההתמודדות: צ'ינאנו אונואוקו. הסנטר הענק של הרצליה הצטיין בשני המשחקים נגד נס ציונה שהתקשתה למצוא לו פיתרונות והוא היתרון הגדול של הקבוצה מהשרון לקראת ההתמודדות הזאת.

בכמה מילים: אחרי הדחייה של המשחק נגד הפועל חיפה ביום שני, בעירוני נס ציונה מגיעים למשחק הקריטי בגביע כשהם מעט חלודים. הכתומים עדיין זוכרים את ההופעה החלשה מאוד שלהם נגד מכבי ראשון לציון לפני כשבועיים ויודעים שאם לא יגיעו בגישה אחרת, המסע שלהם בגביע יסתיים כבר במשחק הראשון. גם הרצליה לא שיחקה השבוע, אחרי שהמשחק שלה נגד הפועל באר שבע נדחה. במועדון מהשרון לא היו בחצי הגמר מעל עשור, והם מאמינים מאוד ביכולתם לשוב לשם לאור העונה הנהדרת שהם מציגים עד כה.

עוד בוואלה!

גיא גודס: "אני לא יודע למה זרקנו כל כך מעט שלשות"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי עם גבי צ'צ'שווילי, כרם משעור. ברני ארדוב
החלודה תשפיע? שחקני הפועל גליל עליון/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - הפועל גליל עליון (18:00)

הנתונים: אחרי הניצחון בכפר בלום בסיבוב הראשון עמדה גלבוע/גליל על מאזן של 3:3, מאז ניצחה שני משחקים בלבד מתוך תשעה בליגה. הפועל גליל עליון תשלים מחר חודש ויום מאז שעלתה לאחרונה על הפרקט. גליל מחזיקה במאזן החוץ הטוב בליגת העל, עם ארבעה ניצחונות משישה משחקים, אך הפסידה בשני המשחקים האחרונים.

במרכז ההתמודדות: גבי צ'צ'אשוילי. מספר שבועות לפני קמפיין הנבחרת, ירצה הסנטר להוכיח שמקומו בתוך ה-12 של גיא גודס.

בכמה מילים: גלבוע בחרה לדחות את המשחק נגד גליל בתחילת השבוע אחרי שהתגלו בשורותיה שחקן מאומת ושחקן נוסף, שנחשב מחלים, עדיין לא חזר לכשירות. בקבוצה יודעים שהמשחק הוא חשוב מבחינה סמלית, אך גם מבחינת הטבלה, כשהם שני ניצחונות בלבד מעל המקום האחרון. גליל עליון חוזרת לשחק אחרי יותר מחודש במהלכו נדבקו כמעט כל השחקנים בקורונה וגם הצוות המקצועי, ולאחר מכן נדחו לא פחות משלושה משחקים של הקבוצה. בכפר בלום מקווים כי החלודה הרבה לא תשפיע במשחק החשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully