וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב החליפו שם: קבוצת הפוטבול של וושינגטון תיקרא "קומנדרס"

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 16:20

אחרי שאולצה להחליף את הכינוי "רדסקינס" לפני שנתיים והפכה להיות "פוטבול טים", הקבוצה מהבירה שינתה את שמה הזמני. המאמן בריאן פלורס טוען כי הופלה על ידי ניו יורק ג'איינטס

לפני עונת 2020, בעקבות לחץ תקשורתי מאסיבי, אולצה קבוצת וושינגטון רדסקינס לשנות את שמה, והתכנתה "וושינגטון פוטבול טים". בעוד נראה היה שהשם הזמני הוא לא יותר מהטרלה, ברדסקינס היה מי שטען שייתכן שהקבוצה תישאר עם הכינוי הזה, אבל היום (רביעי) הגיעה הבשורה שכנראה אוהדים רבים חיכו לה: השם החלופי הקבוע. מעתה אמרו "וושינגטון קומנדרס".

וושינגטון קומנדרס. יחצ,
ברוכים הבאים, קומנדרס/יחצ

התהליך החל לפני יותר משנה וחצי, כשהבעלים דן וטניה סניידר, שהתנגדו שנים להחלפת השנים "רדסקינס", נכנעו לבסוף ללחציה של פד-אקס, שנותנת חסות על האצטדיון של הקבוצה. השם קומנדרס נבחר בשל אופיה של העיר הנשיאותית, שמוקפת בבסיסי צבא רבים.

ובנושא אחר: מאמן מיאמי דולפינס בעונה שעברה בריאן פלורס טוען לגזענות. פלורס, שפוטר מהדולפינס, תובע את ניו יורק ג'איינטס ודנבר ברונקוס על כך שראיינו אותו רק מתוקף "חוק רוני", המחייב לזמן מועמד שחור אחד לפחות לפני שבוחרים מאמן. הוא חשף התכתבות עם מאמן ניו אינגלנד ביל בליצ'יק, שחשף בפניו בטעות שהג'איינטס בחרו בבריאן דייבול, מתאם ההתקפה של בפאלו, עוד בטרם ראיינו אותו לתפקיד. על הפרשייה הזאת נכתוב בקרוב בהרחבה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully