וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מצפה שניראה טוב יותר. אם יהיה חיזוק? כרגע לא"

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 22:50

אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה ברבע הגמר הראשון, טען מאמן הפועל באר שבע: "אולי היו יותר מדי חילופים". שחר מאמין שהקבוצה יכולה לזכות,קלינגר: "לא יהיו יותר הנחות"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה לא ניצחה ב-90 דקות מאז שעברה את הפועל נוף הגליל בסיבוב ח' בגביע בחודש דצמבר, אבל הערב (שלישי) היא הפתיעה בביתה את הפועל באר שבע, ניצחה אותה 0:1 מפנדל מדויק של עידו שחר ובכך השיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בחודש הבא בבירת הנגב.

היה זה ניצחון ראשון של ניר קלינגר כמאמן הקבוצה ב-90 דקות (עבר את אחי נצרת בשמינית הגמר בתום הארכה) ובסיום המשחק טען מאמן הקבוצה שבליגה מדורגת במקום האחרון: "התחלנו להזרים דם חדש לקבוצה, כבר היום שיחקו די הרבה שחקנים שצירפנו והם שיחקו טוב. אלו ארבעה שינויים משמעותיים, כאלו שגם נתנו דרייב לאחרים - מה שהיה עד עכשיו היה לא טוב ולצערי לקח לי יותר מדי זמן לתת לשחקנים להפנים את זה, וזה החלק שלי בתקופה האחרונה. מקווה שאנחנו בסוג של סוויץ', אני מקווה".

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. קובי אליהו
"סוג של סוויץ', אני מקווה". ניר קלינגר/קובי אליהו

על כך שהקבוצה לא ספגה אחרי שמונה משחקים אמר המאמן: "כל האנרגיה והגישה שלנו הייתה לא טובה והיא משתנה. לא ראיתם לאחרונה קבוצה שמרגישה שיש לה חרב על הצוואר. לא יהיו יותר הנחות ועכשיו כל משחק בליגה הוא כמו גמר בשבילנו".

אם יהיו שינויים נוספים בסגל: "יכול להיות שיהיה מהלך של הרגע האחרון כי יש לנו קצת פצועים ומורחקים, אבל עם מה שיש לנו עכשיו אנחנו צריכים ללכת עד הסוף. זה לא יהיה פשוט ומאתגר מאוד, אבל אני מאוד מאמין בקבוצה".

עידו שחר, שכבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה, אמר: "הרגשה טובה מאוד וכיפית. תמיד כיף לנצח. אני שמח ומקווה שהניצחון הזה ייתן לנו רוח גבית טובה וחזקה לקראת ההמשך. אנחנו חייבים להמשיך לשחק כך ולנצח גם בליגה. גם במשחק הקודם נגד באר שבע, לפני שבוע, המצב היה דומה וספגנו שער מיותר. אנחנו צריכים להמשיך באותה יכולת ובאותה לחימה ויהיה טוב. אני שמח להגיע למכבי פתח תקוה. אבי לוזון וניר קלינגר נתנו לי גב ואת כל הביטחון. אני מקווה להצליח ולהישאר בליגה. אני מאמין ביכולת שלנו ללכת עד הסוף בגביע".

עוד בוואלה!

שחר של יום חדש? 0:1 למכבי פתח תקוה על הפועל באר שבע ברבע הגמר

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. קובי אליהו
"יכול להיות שעשינו יותר מדי חילופים". רוני לוי/קובי אליהו

בצד השני, המאמן המנוצח רוני לוי הביע את אכזבתו מהיכולת: "אנחנו צריכים להיראות יותר טוב. יכול להיות שעשינו יותר מדי חילופים, אבל אני מצפה מהשחקנים להיראות טוב יותר וגם היום אני חושב שלא היינו צריכים להפסיד - לא ייצרנו מספיק מצבים וספגנו מפנדל לא מחויב, אבל יש עוד משחק בגביע וננסה לתקן בבית".

השינויים הרבים בהרכב: "היו לנו פצועים ויש גם שחקנים שלא יכולים לשחק שלושה משחקים בשבוע, אז השתמשנו במה שיש כי כולם שחקנים טובים וראויים לשחק, אני לא רואה אותם כשחקנים מחליפים".

חלוץ הפועל באר שבע איתי שכטר. קובי אליהו
באר שבע לא ניצלה את ההזדמנויות המעטות שהיו לה. שכטר מול ינקו/קובי אליהו

לסיום סירב לוי להתייחס לאפשרות שז'וזואה יחזור וכשנשאל אם הקבוצה תתחזק השיב: "כרגע לא. אנחנו עובדים במרץ רב וננסה לצרף שחקן שיעזור לנו בחלק הקדמי, אבל זה קשה מאוד".

לדברי המאמן הוסיף החלוץ איתי שכטר: "משחק לא טוב שלנו היום, לא ייצרנו מספיק מצבים. מצד שני הם כבשו שער בפנדל ויש לנו הרבה דברים לתקן. מזל שיש עוד משחק כדי לעשות את העבודה בבית. ידענו שהמשחק פה יהיה קשה מאוד. מכבי פתח תקוה עמדה מאחורה עם חמישה שחקני הגנה, עשו את העבודה שלהם. היה לנו קשה עם הצפיפות שלהם. שיחקנו פחות טוב ואנחנו צריכים לראות את הדברים הפחות טובים כדי לשפר אותם. שלטנו בקצב, אבל זה לא מספיק. אנחנו לא צריכים להתעסק עם זה, כל משחק הוא לגופו. כמו שידענו לעבור את ההפסדים למכבי תל אביב ומכבי חיפה אז גם עכשיו. יש פה קבוצה ואנחנו תמיד ביחד, נרים אחד את השני, יש פה חבר'ה חזקים. אני שונא להפסיד וגם החברים שלי. אנחנו כבר מוכנים למשחק הבא. היה מרגש לענוד את סרט הקפטן, אני מודה לצוות המקצועי על האמון, אבל זה פחות חשוב. ממה שחשוב זה שנחזור לנצח בליגה. בעזרת השם נעבור שלב, נגיע נחושים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully