וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה בחוץ 78:94 את ז'לגיריס קובנה ביורוליג

ג'יימס נאנלי הלוהט קבע שיא קריירה חדש (32) והוליך את הצהובים לניצחון חוץ על נועלת הטבלה, והמקום השמיני שוב נראה באופק. סקוטי ווילבקין בלט גם הוא (20), קיירי תומאס עלה לבכורה אצל האורחת. אבי אבן ונועם לוי שוב ניהלו את המשחק

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) בחוץ את ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור ה-24 ביורליג. הצהובים שעלו ללא מאמנם יאניס ספרופולוס שאומת לקורונה וללא ג'ייק כהן, קיבלו משחק נפלא מג'יימס נאנלי שקבע שיא קריריה חדש (32) והוביל את חבריו למיני בריחה ברבע השלישי לאחר מחצית ראשונה צמודה. אלופת ישראל ברחה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הרביעי, ומשם לא הביטה לאחור. סקוטי ווילבקין בלט גם הוא (20) והאורחת כבר במאזן 11:10 ונראה שהיא שוב בתמונת המאבק על המקום השמיני.

נועלת הטבלה הקשתה מאוד על החבורה שהודרכה הערב בידי אבי אבן ונועם לוי, והתוצאה הייתה 49:49 בתום המחצית הראשונה. נאנלי, שעד לא מזמן היה בדרך החוצה ממכבי, פשוט היה בלתי ניתן לעצירה וכמעט לא החטיא. מארק בלאזביץ' הוליך את קלעי הליטאים עם 20 נקודות, אך לא הצליח לעזור לחבריו למנוע הפסד שביעי ברציפות ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
הצהובים סופרים שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג. אוואנס/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

מהלך המשחק

רבע 1:

נועלת הטבלה עלתה ל-6:10 בפתיחה, אך ג'יימס נאנלי הגיע חד ודאג להריץ את חבריו, שנטלו את ההובלה. טיילר קבנאו בלט אצל ז'לגיריס ברבע הפתיחה, אך מלבדו רק לוקאס לקאביצ'יוס ומארק בלאזביץ' קלעו נקודות לליטאים ברבע הראשון. 19:21 למכבי תל אביב לקראת הרבע השני.

רבע 2:

נאנלי המשיך להציג יכולת טובה, אך הליטאים לא ויתרו, כאשר לוקאס לקאביצ'יוס נכנס גם הוא לעניינים. דרק וויליאמס לא שמר על עצביו וספג עבירה בלתי ספורטיבית לאחר שדחף שחקן יריב, והיתרון עבר למארחת. ווילבקין קלע שלשה קשה, נאנלי המשיך ביכולתו הטובה, ולאחר רבע התקפי מאוד מצד שתי הקבוצות, התוצאה הייתה 47:47.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי מול שחקן ז'לגיריס קובנה אדגארס אולנובאס. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
הופעה נהדרת ושיא קריירה. נאנלי/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

רבע 3:

נאנלי המשיך ללהוט ושמר על מאה אחוזים מהשדה, אך המארחת נותרה קרובה. קיירי תומאס עלה לדקות בכורה מהספסל של אבי אבן. הליטאים נתקעו בהתקפה ברבע השלישי, כאשר שלשה של ווילבקין קבעה 53:60, נאנלי הרותח העלה ל-55:64, אך ז'לגיריס העיקשת עדיין לא ויתרה והצליחה לרדת לקראת הרבע המכריע בפיגור 64:60 בלבד.

רבע 4:

הבריחה הצהובה הגיע ברבע הזה, כשג'יילן ריינולדס קבע יתרון דו ספרתי. החל מרגע זה הצהובים לא הביטו לאחור, כאשר ג'יימס נאנלי קבע שיא קריירה ביורוליג במהלך הרבע הזה (32). האנרגיות אזלו לליטאים, שלא הצליחו לשחק שוב בשטף ההתקפי בו שיחקו במחצית הראשונה. 78:94 למכבי תל אביב בסיום, שסופרת שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן ז'לגיריס קובנה רג'ימנטאס מיניוטאס. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
המקום השמיני שוב בהישג יד. ז'יז'יץ'/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס נאנלי 32 נקודות (שיא קריירה), סקוטי ווילבקין 20 ו-6 אסיסטים, אנטה ז'יז'יץ' 13, קינן אוואנס 10, דרק וויליאמס 9, אנג'לו קלויארו 5, ג'ון דיברתולומאו 3, ג'יילן ריינולדס 2.

קלעו לז'לגיריס: מארק בלאזביץ' 20, לוקאס לקאביצ'יוס וטיילר קבנאו 16 כ"א, אדגראס אולנובאס 10, קארוליס לוקשיונאס 9, ארתוראס מילאקניס 5, רג'ימנטאס מיניוטאס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully