וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האומיקרון: אליפות העולם בשחייה נדחתה בפעם השנייה

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 12:08

התחרות בקטאר, שתוכננה במקור לקיץ 2021 ונדחתה בפעם הראשונה לחודש מאי הקרוב, זזה כעת ל-2023. באיגוד השחייה הישראלי מסרו: "מאכזב, נעשה את ההתאמות הנדרשות"

התאחדות השחייה העולמית פינ"א הודיעה היום (שלישי) לאיגודי השחייה, בהם איגוד השחייה בישראל, על דחייתה של אליפות העולם בענפי המים שהייתה אמורה להיערך ביפן בחודש מאי הקרוב. כעת, האליפות תיערך בין ה-14 ל-30 ביולי 2023, בעוד אליפות העולם בקטאר, שהייתה אמורה להיערך בנובמבר 2023, תידחה לינואר 2024.

בהודעת התאחדות השחייה העולמית נכתב: "פינ"א נמצאת בדיאלוג מתמיד עם הספורטאים והמאמנים בקשר ללוח התחרויות, במטרה למזער את ההשפעה על ההכנות והביצועים של הספורטאים, מתוך הכרה בהשפעות הבריאותיות הנוכחיות של וריאנט האומיקרון של וירוס הקורונה. בהתחשב במצב המגפה הנוכחי ובצעדים שננקטים ביפן, פינ"א והוועדה המארגנת המקומית הגיעו להסכמה על דחיית האליפות. ההחלטה הזאת נלקחה לטובת כל הנוגעים בדבר".

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. רויטרס
האליפות נדחתה בשנית. יעקב טומרקין במשחקים האולימפיים/רויטרס

כזכור, מדובר בפעם השנייה שהאליפות ביפן נדחית, כאשר מועד האליפות המקורי היה בקיץ 2021, אולם בשל דחיית המשחקים האולימפיים נדחתה אז בשנה גם האליפות. למעשה, זו אינה הפעם הראשונה שאליפות העולם נערכת בחודש ינואר, כאשר הן בשנת 1991 והן בשנת 1998 האליפויות נערכו בחודש זה, שתיהן אגב נערכו באותה העת באוסטרליה.

המנהל הספורטיבי של איגוד השחייה, אהוד סגל, מסר: "אמנם דחיית האליפות מעט מאכזבת את אוהדי השחייה, כי כבר שלוש שנים לא הייתה אליפות עולם בבריכות ארוכות ובהחלט ציפינו לה, אולם מבחינת נבחרת ישראל אין הבדל מהותי בהכנות. נעשה את ההתאמות הנדרשות בתכנית האימונים והתחרויות המתוכננת, והפנים כבר קדימה אל תחרות המטרה הבאה שלנו, אליפות אירופה שתיערך ברומא בתחילת אוגוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully