וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראש טוק שדרבן את סטף קרי: "זה נתן לי את הבוסט שהייתי צריך"

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 9:16

אחרי תקופה לא טובה, כוכב גולדן סטייט התפוצץ עם 40 נקודות ו-21 ברבע האחרון שהגיעו אחרי עימות עם קווין פורטר ג'וניור מיוסטון, קר: "מקווה שעוד שחקנים יתגרו בו ככה"

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

אחרי פתיחת עונה נהדרת, סטף קרי חווה תקופה לא טובה בחודש האחרון. אלא שהלילה הוא התפוצץ שוב עם 40 נקודות מול יוסטון, כולל לא פחות מ-21 נקודות ברבע האחרון. אז מה גרם להתפוצצות הזו של סטף? הכול החל בטראש טוק ובהתגרות של קווין פורטר ג'וניור. ג'וניור הקניט את קרי ברבע השלישי והתגרה בו, סטף מצידו לא ענה לו וחיכה לרבע הרביעי.

"זה מעודד ומדרבן אותו", אמר סטיב קר על ההתגרות של פורטר ג'וניור, "אני מקווה שעוד שחקנים יעשו לו את זה". בניגוד להרגלו, קר לא הוציא את סטף קרי לקראת סוף הרבע הרביעי ונתן לו לזרום ולהתפוצץ על הפרקט.

קווין פורטר ג'וניור יוסטון במאבק עם סטף קרי. GettyImages
רק נתן לו מוטיבציה. קרי מנסה לנער את פורטר ג'וניור/GettyImages

גם קרי עצמו נשמע משועשע מהסיטואציה ואמר: "זה נחמד שזה קורה במהלך המשחק. זו לא הפער הראשונה ולא הפעם האחרונה שזה קורה. זה פשוט מביא אותי לרמה אחרת של תחרות. לפעמים אתה צריך בוסט קטן במשחק והוא נתן לי את זה".

"אנשים מרגישים בנוח עם מה שסטף מסוגל לעשות", פרגן פורטר ג'וניור, "זה לא מפתיע. אבל לראות אותו ככה זה בהחלט משהו שצריך ללמוד ממנו". ואכן היה מה ללמוד מקרי, שקלע 7 מתוך 10 הזריקות שלקח ברבע הרביעי, כולל 4 מ-7 מחוץ לקשת. קרי שבר את שיא הנקודות שלו לרבע אחרון במהלך עונה סדירה. אגב, סטף קלע 23 נקודות ברבע האחרון בפעם האחרונה בגמר המערב ב-2019, גם אז היריבה הייתה יוסטון חזקה בהרבה עם ג'יימס הארדן וכריס פול.

"ראינו את סטף עושה את זה מיליון פעמים", אמר סטיב קר, "זה נועד לקרות. זה לא מפתיע אבל כיף לראות משתחרר ונותן משחק כזה". קרי התייחס לתקופה הלא טובה שקדמה למשחק הזה ואמר: "ברור, זה לא סוד שהכדורים לא נכנסו לי לאחרונה. הייתי צריך רבע כזה שיצית לי מחדש את הביטחון.

קרי, שהיה מועמד מוביל ל-MVP בזכות פתיחת העונה הסוחפת שלו, ממוקם כרגע רק 10 ברשימת הקלעים של הליגה עם קצת יותר מ-25 נקודות למשחק. עד למשחק הלילה, הוא הוא לא חצה את רף 30 הנקודות ומול ברוקלין במשחק הקודם הוא נעצר על 19 ב-27 אחוז מהשדה. הלילה הוא קלע ב-56.5 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully