וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי היה צל של עצמו": בפריז הגיבו להדחה המביכה מהגביע

הארגנטינאי ספג ביקורת אחרי ההפסד לניס: "לא הצליח להכריע, לוקח לו המון זמן לחזור ליכולת שהפכה אותו לאגדה". פוצ'טינו: "לא אני החלטתי שצ'אבי סימונס יבעט את הפנדל"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

פריז סן ז'רמן עתירת הכוכבים רשמה אמש (שני) את האכזבה הגדולה הראשונה שלה בעונה הנוכחית, כאשר הודחה מהגביע הצרפתי בשמינית הגמר על ידי ניס בתום 6:5 בדו קרב פנדלים לאחר 0:0 ב-90 דקות. בכך איבדו הפריזאים את התואר היחיד בו זכו אשתקד, וזאת כשנותרו כשבועיים בלבד למפגש הראשון מתוך שניים עם ריאל מדריד בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. בתקשורת המקומית מיהרו לחפש אשמים, ומי שספג ביקורת היה ליאונל מסי.

"מסי היה הצל של עצמו. הארגנטינאי אכזב ולא הצליח להכריע את המשחק", נכתב ב"לה פריזיאן" על הפרעוש שבהיעדרו של ניימאר חזר ללבוש את החולצה מספר 10 ללילה אחד, בשל חוקי ההתאחדות הצרפתית (לפני רבע הגמר, הקבוצות חייבות לעלות עם מספרים מ-1 עד 11). "המספר לא עזר למסי, שעדיין לא מצליח להרשים בצרפת. בהופעתו הראשונה בהרכב ב-2022, הכל היה מוכן כדי שהוא יטול את השרביט לקראת המפגש הכפול עם ריאל מדריד, אבל לפרעוש לוקח הרבה זמן לחזור ליכולת שהפכה אותו לאגדה".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
החולצה מספר 10 לא עזרה לו. מסי/רויטרס

גם בארגנטינה התייחסו לערב העגום שחווה הכוכב עם חבריו לקבוצה, כאשר ב"אולה" נכתב כי מסי "ספג את המכה הראשונה שלו בפריז סן ז'רמן". כזכור, רק ביום ראשון שעבר הוא חזר לפעילות אחרי שחלה בקורונה ולא שיחק במשך חודש, כשנכנס כמחליף בניצחון 0:4 על ריימס. ההיעדרות שפגעה בכושר המשחק שלו הובילה גם לאי זימונו לנבחרת ארגנטינה, כך שמאוריסיו פוצ'טינו ניצל את ההזדמנות כדי להעניק לו מקום ב-11 בגביע, אבל אקס ברצלונה לא ממש הצליח להשפיע.

ההדחה מביכה במיוחד עבור פריז סן ז'רמן, שמעבר להיותה עמוסה בכישרון, לפחות ברמה האינדיבידואלית, הפסידה אמש לקבוצה שמפגרת אחריה ב-11 נקודות בליגה הצרפתית ולא הצליחה לתפוס מקום בין 8 האחרונות במפעל, ש-4 מתוכן משחקות בליגה השנייה בצרפת.

שחקני פריז סן ז'רמן מאוכזבים. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
הדחה מביכה במיוחד. שחקני פ.ס.ז' בסיום/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

פוצ'טינו הגיב לתוצאה המאכזבת במסיבת העיתונאים: "זו הדחה, כך שקשה למצוא משהו חיובי. אפילו שהיינו יותר טובים מניס, לא הצלחנו להכריע את המשחק ולא היה לנו המזל הנחוץ בפנדלים. אנחנו צריכים להישאר חיוביים, עדיין יש לנו את הליגה ואת ליגת האלופות כמטרות. לא הגענו למספיק מצבים, היינו צריכים להיות יעילים יותר במטרים האחרונים לפני השער, אנחנו צריכים למצוא פתרונות למשחקים שהיריבות מצטופפות נגדנו".

מי שהיה חתום על ההפסד הוא צ'אבי סימונס בן ה-18 בלבד, שניגש לבעוט פנדל במצב של 6:5 ונעצר בידי שוערה של ניס. פוצ'טינו התייחס לכך שההולנדי חסר הניסיון לקח את הבעיטה לפני שחקנים ותיקים יותר: "החלטנו מראש רק על חמשת הבועטים הראשונים, חשבנו שאיתם נכריע את הדו קרב. אחר כך החלטנו לפי ההרגשה של השחקנים, לא אני קיבלתי את ההחלטה שצ'אבי יבעט, אבל אם הוא בקבוצה - יש לו את הזכות כמו לכל אחד אחר. הוא מאוכזב מההדחה כמו כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully