וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד ניצחה 26:32 את מ.כ חולון

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 13:22

מחזיקת גביע המדינה גברה על חולון בבכורה של איליץ', הדרבי של ראשון לציון ישלים את הבית העליון

כדורגל אולמות/ספורט1

הפועל אשדוד ניצחה הערב (שני) את מ.כ חולון 26:32, במשחק נוסף שהתקיים בבית העליון בליגת הכדוריד (הדרבי הראשוני שנדחה בגלל מאומתי קורונה ישלים את המחזור הראשון ב-14 בפברואר, יחד עם משחק הבית התחתון בין הפועל קרית אונו לחבל אילות).

המפגש הערב בין מחזיקת גביע המדינה לחולון, זו שניצחה אותה במחזור הפתיחה של הליגה באשדוד (31:27), היה צמוד עד לדקה ה-50, עם מהפכים ושיוויון. יכולת טובה שהפגין אורון ברגיל בשער חולון (עצר 4 פנדלים), אבל בעשר הדקות האחרונות - ניבו לוי כבש 4 שערים ברציפות והוביל את המקומיים לניצחון. בשורות אשדוד - עמרי קושמרו שב מפציעה וכבש 5 שערים. סטפן איליץ' ערך בכורה אחרי שהצטרף מהפועל ראשל"צ והוסיף 4.

ריסטו וויצ'יץ' שב בכושר טוב מאליפות אירופה, שם שיחק במדי מונטנגרו, והוסיף אף הוא 5 שערים (כמו יוסי ביטרמן). עמית סטלמן, ניבו לוי וכאמור איליץ' סיימו עם 4 כ"א. אלכסנדר בביץ' ועומר גרא עם 2 כ"א ושחר לוין עם שער. בחולון - מילוש סאביץ' ואור לוי כבשו 5 כ"א. אור ממן 4. דיאן פראליצה ולידור פסו 3 כ"א. עמית ריינסברג, אופק שטיינר, ריף כהן, אבירן יוסף, אלון שולמן ופטריק אובינה סיימו עם שער כ"א.

סטפן איליץ' בהופעת בכורה במדי אשדוד. צילום משה דהן, אתר רשמי
סטפן איליץ' בהופעת בכורה במדי אשדוד/אתר רשמי, צילום משה דהן

כאמור, השלב השני של העונה בליגת ווינר יצא ביום שישי לדרך. שתי התוצאות המשמעותית היו הניצחונות של הקבוצות מהנגב, בבית התחתון: ה-22:24 של דימונה בנס ציונה, ששיפר את מצבה במאבק ההישרדות והעלה גם קריצה למאבק על מקום בפליאוף. כמו כן, הניצחון המפתיע של סוגרת הטבלה, מ.כ באר שבע, שהיה גם ניצחונה הראשון העונה אחרי 11 הפסדים. הקבוצה מבירת הנגב ניצחה 22:29. בבית העליון - רמה"ש ניצחה את קרית מוצקין 33:36.

בשישי, במחזור השני בבית העליון מפגש בין הראשונה א.ס SGS רמה"ש שתארח את אשדוד השנייה. חולון תארח את הפועל ראשל"צ ומכבי קרית מוצקין את מכבי ראשל"צ. בבית התחתון: מכבי דימונה תארח את הפועל קרית אונו. הרצליה את נס ציונה (משחק שעלול להידחות בגלל מאומתים בהרצליה), ובאר שבע מול חבל אילות במפגש בין שתי סוגרות הטבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully