וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "ניצחון חשוב, אבל הכדורגל צריך להיות טוב יותר"

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 22:19

מאמן בני סכנין חגג ניצחון ראשון בקבוצתו החדשה מול קרית שמונה, סלובודן דראפיץ': "ידענו שתגיע תקופה פחות טובה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 1:0/ספורט1

בני סכנין ניצחה הערב (שני) 0:1 את עירוני קרית שמונה, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. שער של איברהימה קונטה בדקה ה-57 סידר לאדומים ניצחון והקטנת הפער משש הראשונות לנקודה, בעוד קרית שמונה נותרה מרחק ארבע נקודות מהשישייה הראשונה ועכשיו מחכים לה מפגשים נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע. עלא ג'אפר הורחק בדקה ה-27 ולא יעמוד לרשותו של דראפיץ' במשחק הקרוב.

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
יכול לחייך. סילבס/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין חיים סילבס חגג ניצחון ראשון בקבוצה החדשה ואמר: "ניצחון ראשון חשוב מאוד. משחק קריטי, לבוא לקרית שמונה, קבוצה שהפסידה לאחרונה אבל עשתה ריצה יפה ונלחמת איתנו על אותם הפרסים. לבוא לפה ולנצח במשחק גברי. יכולנו לעשות את הניצחון הרבה יותר נוח. הרבה משחקים ללא ניצחון נגמרו הערב. הכדורגל צריך להיות יותר טוב, עכשיו יהיה יותר ביטחון ואפשר יהיה ללכת הלאה. לא ספגנו אז בטח שאני מרוצה מההגנה. אלתרנו עם השחקנים שנמצאים בסגל. אמרתי בשבוע שעבר שהסגל שלנו הוא פה כי מאמינים בו. היום היו לנו חסרונות וראינו קו הגנה שקט, רגוע עם הרבה ניסיון. הייתי מרוצה. הגעתי לסכנין במטרה להיות בפלייאוף העליון, לשמה אני כאן. יש לנו עוד שישה משחקי גמר, אחד מהם כבר בשבת מול הפועל תל אביב".

לקראת סגירת חלון ההעברות אמר המאמן: "כמו תמיד לחלון יש את הרגעים האחרונים שלו. אני מרוצה ממה שהספקנו לעשות עד לכאן. מרשל אודה יגיע מחר ויצטרף אל הסגל. יש עוד שחקנים שיחזרו מפציעות, צהובים ואדומים. אני מרוצה מהסגל ואם נמצא עוד משהו לשפצר את הסגל לפני הפיניש, זה יהיה טוב".

מאמן קרית שמונה סלובודן דראפיץ' אמר: "גם נגד חדרה וגם נגד סכנין הגענו דרוכים, אבל הפסדנו את הנקודות שלא היינו צריכים להפסיד. אנחנו צריכים להתכונן כבר אל המשחקים הבאים. יש לנו קבוצה צעירה, לקחנו כמה נקודות בהתחלה וידענו שתגיע תקופה פחות טובה. זו לא קבוצה שצריכה לרוץ לאליפות. הקבוצות מתחילות להתכונן יותר לקרית שמונה. היום היה משחק שקול מאוד, הרגשתי שהם לא היו מנצחים אותנו אם היינו ב-11 שחקנים. שילמנו קצת על חוסר הניסיון. אנחנו צריכים לשבת, לראות ולהתכונן להמשך העונה".

לקראת שלושת המשחקים הקשים: "אני לא רוצה להסתכל על הפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להתרכז במכבי תל אביב ואז יש לנו את מכבי חיפה. ראיתם אתמול שנתניה לקחה נקודה נגד מכבי חיפה". על סגירת החלון: "נשב מחר ונדבר, יש כל מיני אופציות ואנחנו בודקים".

עוד בוואלה!

חוזרת למאבק: בני סכנין ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

עירוני קרית שמונה תשחק בבלומפילד מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב, בני סכנין תארח את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully