וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה ליוטה ג'אז: ג'ו אינגלס קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה

האוסטרלי בן ה-34 ינותח בשבועיים הקרובים לאחר שנפצע בתבוסה למינסוטה. אקס מכבי תל אביב, שמסיים חוזה בקיץ הקרוב, לא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

יוטה ג'אז נמצאת בתקופה רעה, עם לא פחות מ-11 הפסדים ב-13 המשחקים האחרונים, והערב (שני) היא קיבלה בשורה מרה נוספת כאשר נודע לה כי ג'ו אינגלס גמר את העונה אחרי שקרע את הרצועה הצולבת בהפסד 126:106 למינסוטה טימברוולבס.

הפורוורד האוסטרלי שהצטרף לג'אז בשנת 2014 ממכבי תל אביב והפך לשיאן קלעי השלשות בתולדות המועדון סיים את עונתו השמינית בליגה בשלב מוקדם ויחמיץ את הפלייאוף, אליו יוטה המדורגת רביעית במערב אמורה להעפיל. כתב ESPN אדריאן ווז'נורבסקי דיווח כי אינגלס ינותח בשבועיים הקרובים, וכי הוא לא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה.

אגב, אינגלס בן ה-34 הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד להיכלל בטרייד לאור העובדה כי חוזהו מסתיים בקיץ הקרוב, אך הפציעה ככל הנראה טרפה את הקלפים. האוסטרלי חווה העונה ירידה חדה במספרים עם 7.2. נקודות למשחק (לעומת 12.1 אשתקד) ו-3.5 אסיסטים למשחק (לעומת 4.7 בעונה שעברה). אינגלס שנודע בשנים האחרונות לאחד מקלעי השלשות הטובים בליגה חווה נסיגה גם בנתון הזה כשצנח מ-45% מחוץ לקשת אשתקד ל-34% בלבד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully