וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חמישי ברציפות למילאנו, ברצלונה התקשה וניצחה את באיירן

דילייני (18) הוליך את האיטלקים ל-57:63 בחוץ על הכוכב האדום. הטורקים עם ניצחון שלישי ברציפות לאחר 76:85 על וילרבאן

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 84:99/ספורט1

המחזור ה-24 ביורוליג נפתח הערב (שלישי). פנרבחצ'ה גברה על וילרבאן ויצאה מהמאזן השלילי. מילאנו ניצחה בבלגרד 57:63 את הכוכב האדום. מונאקו הצליחה לנצח 83:91 את פנאתינייקוס בחוץ, זניט הצליחה לנצח 82:90 את באסקוניה בחוץ. ברצלונה חזרה מפיגור ברבע האחרון ל-66:71 על באיירן מינכן.

מרקו גודוריץ' שחקן פנרבחצ'ה. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון יקר. גודוריץ'/GettyImages, Sonia Canada

פנרבחצ'ה - וילרבאן 76:85

על אף ששיחקו ללא יאן וסלי וננדו דה קולו הפצועים, הצליחו הטורקים להשיג ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג ולצאת מהמאזן השלילי. וילרבאן, שפתחה את העונה טוב, סופרת חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים והיא מאבדת גובה בכל הקשור למאבק על כניסה לשמינייה הראשונה. איליי קובו (23) היה נהדר אצל האורחת, וסייע לה לחזור למשחק צמוד ברבע השלישי, אך דישון פייר (16) ומרקו גודוריץ' (15) היו גדולים על וילרבאן ופנר יוצאת עם עוד ניצחון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מלקולם דילייני שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
המומנטום של מילאנו נמשך. דילייני/GettyImages, Roberto Finizio

הכוכב האדום בלגרד - מילאנו 63:57

האיטלקים, שחוו מיני משבר במהלך העונה, כבר סופרים חמישה ניצחונות ברציפות, והיא ממשיכה בדהירה שלה למעלה, למרות משחק התקפי חלש. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 7:8 בלבד למארחת, אך הקבוצה של אטורה מסינה השתלטה על המשחק ונטלה את ההובלה בשני הרבעים שלאחר מכן. הסרבים לא ויתרו, ושוב גררו את האורחת לקרב חפירות, אך בסיום מילאנו הייתה טובה יותר ויצאה עם ניצחון חוץ. מלקולם דילייני הצטיין בשורות המנצחת עם 18 נקודות.

קייל קוריץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
לא החטיא אף זריקה לשלוש. קוריץ'/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה - באיירן מינכן 66:71

יומיים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב, הצליחה הקבוצה המותשת של אנדראה טרינקיירי לתת פייט אדיר לבארסה בחוץ וגם הובילה לאורך רוב הרבע הרביעי, אבל בסופו של דבר הרוטציה הקצרה הכריעה אותה והיא רשמה הפסד אחרי שלושה ניצחונות. ברצלונה עם ניצחון שני ברציפות ומאזן 5:18. קייל קוריץ' הוביל את המארחת עם 20 נקודות (4 מ-4 לשלוש), ניקולה מירוטיץ' היה טוב עם 13 ו-6 ריבאונדים ודאנטה אקסום קלע 9, כולל שלשה אחת חשובה מאוד קצת לפני הסיום. ולדימיר לוצ'יץ' בלט אצל באיירן עם 16 נקודות, 12 מהן ברבע האחרון, גם אוגניין ירמאז היה טוב עם 15 נקודות (7 מ-11 מהשדה). התוצאה של הרבע הראשון, אגב, הייתה 9:9.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. רויטרס
לא ריחם על האקסית. ג'יימס/רויטרס

פנאתינייקוס - מונאקו 91:83

הצרפתים התאוששו מההפסד הכואב לריאל מדריד אחרי הארכה ורשמו ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים כשהם ממשיכים במגמת ההתאוששות שלהם. מונאקו שיפרה את מאזנה ל-12:11 במאבק על מקום בשמינייה הראשונה. מייק ג'יימס לא ריחם על האקסית וקלע 29 נקודות באחוזים גבוהים (8 מ-10 ל-2, 4 מ-7 ל-3), דוויין בייקון המשיך ביכולת הטובה שלו עם 14 נקודות, פריז לי תרם 12 ו-4 חטיפות. נמניה נדוביץ' בלט אצל היוונים עם 16 נקודות, גם ג'רמי אוואנס קלע 16 ו-6 ריבאונדים, הווארד סנט רוס תרם 15, אוקארו ווייט קלע 12 ודריל מייקון ג'וניור סיים עם 10 נקודות.

ג'ורדן לויד שחקן זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
הוא וחבריו כבר ב-7:14. ג'ורדן לויד/רויטרס

באסקוניה - זניט סנט פטרסבורג 90:82

הרוסים כבר במאזן 7:14 וממשיכים להתקרב לקראת עונה שנייה ברציפות בפלייאוף אחרי ניצחון שני ברציפות כשהקודם היה נגד אנאדולו אפס. רבע אחרון טוב של 18:28 העניק לזניט את הניצחון היקר. בילי בארון הוביל את המנצחת עם 24 נקודות, ג'ורדן לויד תרם 23 ו-7 ריבאונדים וג'ורדן מיקי קלע 16. את המפסידה הוביל ווייד בולדווין עם 16 נקודות, סטיבן אנוק סיים עם 15 ו-8 ריבאונדים, רוקאס גידרייטיס קלע 14 וג'ייסון גריינג'ר תרם 13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully