וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון תל אביב חוזר "במתכונת האהובה והמוכרת" ב-25 בפברואר

המרתון הישראלי הראשון שקיבל תו תקו מהתאחדות האתלטיקה העולמית ייערך בחודש הבא, צפי לעשרות אלפי נרשמים

מרתון סמסונג תל אביב חוזר במתכונת מלאה, אחרי מרוץ וירטואלי בשנה שעברה, ווייערך בחודש הבא, יום שישי 25 בפברואר. ההרשמה למרתון עבור כל הרצים, חובבים ומקצועיים, נמצאת כעת בעיצומה ותהיה זמינה למקצים השונים עד 19 בפברואר.

האירוע של עיריית תל אביב-יפו ובהפקת חברת "כפיים", יתקיים תחת כללי התו הירוק והנחיות משרד הבריאות עם עשרות אלפי רצים ורצות הצפויים לקחת חלק באחד מחמשת המסלולים האורבניים והמרהיבים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ ומקצה מיני מרתון שיתקיים ב-23 בפברואר בגבעת המופעים בגני יהושע ובמסגרתו גם יתקיים מקצה מרגש לילדים עם מוגבלות ובני משפחותיהם (500 מטר ו-1 ק"מ).

מרתון תל אביב. באדיבות כפיים אקטיב,
המרתון ייערך לראשונה עם תו תקן איכותי ומיוחד/באדיבות כפיים אקטיב

מרתון סמסונג תל אביב 2022 ייערך בפעם הראשונה לאחר שקיבל את ה-Label של התאחדות האתלטיקה העולמית, ה-World Athletics, ובכך הפך למרתון הישראלי הראשון בהיסטוריה להחזיק ברישוי זה ולהצטרף לרשימת המרתונים הגדולים והמובילים בעולם שנמצא על מפת רצי המרתון ברחבי תבל. המרתון החל בתהליך רישום זה לפני שנתיים, כאשר נציג מיוחד מטעם ההתאחדות הבינלאומית הגיע לבדוק אלמנטים ארגוניים במרתון וההכרה הרשמית תיכנס לתוקף במרתון הקרוב.

תו התקן הוא תו איכות מיוחד למרוץ, שמחייב את מארגן המרוץ בהערכות מיוחדת על פי הנחיות ההתאחדות הבינלאומית בתחומים ניהוליים כמו: מדידה מדויקת ביותר של מרחק הריצה על-ידי מודד מוסמך בינלאומי, ארגון מקצועי של מסלול הריצה, מפרט רפואי בסטנדרט בינלאומי, מבדקים למניעת שימוש בחומרים ממריצים האסורים בשימוש ועוד, כל זאת בנוסף לשיפוט ולבקרה של איגוד האתלטיקה בישראל.

נקודת הזינוק של כלל המקצים תמוקם בשדרות רוקח בין פארק גני יהושע למרכז הירידים, משם ימשיכו הרצים למסלולים המסומנים לפי צבעים שיבדילו ביניהם ויעברו באתרים המרכזיים של העיר תל אביב- יפו. לאורך המסלול, יעברו הרצים גם דרך שדרות רוטשילד, נמל תל אביב-יפו וחופי הים, טיילת רידינג, פארק גני יהושע, רחוב דיזינגוף, כיכר רבין, רחוב הירקון, רחוב אבן גבירול, יפו העתיקה ונמל יפו. מרתון סמסונג תל אביב-יפו הוא בין המרתונים היחידים בעולם שעשרה ק"מ ממסלולו עוברים לאורך חוף הים.

ראש העירייה רון חולדאי במרתון תל אביב. באדיבות כפיים אקטיב, אתר רשמי
"שמחים על חזרתו של מרתון סמסונג תל-אביב במתכונת האהובה והמוכרת". חולדאי/אתר רשמי, באדיבות כפיים אקטיב

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אנו שמחים על חזרתו של מרתון סמסונג תל-אביב במתכונת האהובה והמוכרת, עם הרצים והמעודדים שצפויים לפקוד את העיר באירוע הספורט המוביל בישראל. אנו גאים על כך שהאירוע יהיה המרתון הישראלי הראשון לקבל את תו התקן של התאחדות האתלטיקה העולמית ולהפוך באופן רשמי לאחד המובילים בעולם. כולם מוזמנים ומוזמנות להירשם למקצה המתאים ולקחת חלק בחוויית ריצה עירונית וייחודית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully