וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בשיחות מתקדמות עם קני סייף לעונה הבאה

הקשר ששייך לאנדרכלט צפוי לחתום אצל האלופה ולהצטרף בעונה הבאה. בחיפה היו שמחים לצרפו כעת, אך באשדוד מסרבים לסיים את ההשאלה, אלא אם יהיה מדובר בעסקה שתכלול גם העברת שחקנים לקבוצה הדרומית

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה נמצאת בעיצומו של מאבק אליפות, אך מאחורי הקלעים היא גם חושבת על העונה הבאה. האלופה מנהלת שיחות מתקדמות עם קני סייף בנוגע לצירופו בעונה הבאה. בחיפה היו שמחים לראות את סייף מגיע העונה, אך במ.ס אשדוד מסרבים לשחרר את השחקן שנמצא בהשאלה. גורמים במועדון הדרומי הבהירו לאנשי חיפה שרק עסקה שתכלול פיצוי משמעותי גם בשחקנים תגרום לשחרורו, אך חיפה לא מעוניינת בכך בשלב זה.

קני סייף, קשר מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
בדרך חזרה לקבוצת נעוריו. סייף/מאור אלקסלסי

בחיפה רוצים מאוד את סייף, כאשר בכר מודע לכך שהשחקן יכול להתאים לעמדת הקיצוני השמאלי באירופה, שם הוא נוהג לשחק בשיטה של שלושה בלמים. סייף יסיים בקיץ את חוזהו באנדרלכט, כך שהוא צפוי להגיע ללא דמי העברה. גם השחקן מעוניין מאוד לשחק בחיפה ואף להיות קרוב למשפחתו המתגוררת בסמוך לעיר.

גורמים המעורים בפרטים ציינו שישנם סיכויים גבוהים שסייף יצטרף בעונה הבאה, וציינו שהשיחות נמצאות בשלב מתקדם מאוד. סייף בן ה-28, שנולד בארה"ב ומשחק בנבחרת האמריקאית, שיחק במחלקת הנוער של מכבי והפועל חיפה והצטרף לאנדרלכט ב-2018. הוא הספיק להיות מושאל מאז לסינסינטי, גדנסק הפולנית וכעת לאשדוד, בשורותיה הוא מתבלט וכבש העונה שני שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully