וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה ב-NFL: סינסינטי ניצחה בקנזס סיטי, תפגוש את הראמס בסופרבול

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 21:09

הבנגאלס פיגרו 21:3 בקנזס סיטי, אבל רשמו קאמבק מדהים וניצחו בהארכה 24:27. בסופרבול תחכה להם לוס אנג'לס ראמס, שגברה על סן פרנסיסקו 17:20

את זה לא ראינו מגיע. סינסינטי בנגאלס הגיעה לארוהד סטדיום בקנזס סיטי, פיגרה 21:3 מול הצ'יפס, אבל ניצחה 24:27 בהארכה והיא מוכנה לסופרבול, שם תפגוש את לוס אנג'לס ראמס, שגברה בביתה על סן פרנסיסקו 17:20.

קנזס סיטי - סינסינטי 27:24 (הארכה)

את זה קשה היה לראות מגיע. לא רבים צפו שסינסינטי בנגאלס, אותה קבוצה שיצאה בשן ועין מטנסי בשבוע שעבר, תעפיל לסופרבול דווקא באצטדיון ארוהד בקנזס סיטי, אבל זה קורה. אחרי שתי הופעות רצופות בסופרבול, פטריק מהומס והצ'יפס יראו אותו מהבית.

הכול עבד כמתוכנן בפתיחה. מהומס הצעיד את הצ'יפס לאורך השדה ושלוש פעמים זה נגמר בטאצ'דאון - מסירה לטייריק היל, עוד אחת לטראוויס קלס ולבסוף למיקול הארדמן - 3:21 כשעל השעון חמש דקות לסיום הרבע השני.

מה שנראה כהולך לקראת שחיטה כשרה הפך אט-אט לאירוע עם פוטנציאל לסנסציה. ג'ו בורו התעורר ומסר לסמאג'ה פרין, שצימק ל-21:10. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

המחצית השנייה הייתה שייכת כולה לבנגאלס. בורו מצא שוב ושוב את ג'מאר צ'ייס וטי היגינס. תחילה סינסינטי צימקה ל-21:13, השתלטה על הכדור והשוותה עם מסירה של בורו לצ'ייס והמרה לשתי נקודות - 21:21. מהומס נראה אבוד והבנגאלס שוב קיבלו את הכדור והפעם הסתפקו בשער שדה - 21:24 כשעל השעון נותרו מעט יותר משש דקות. מהומס הנדס דרייב ארוך, אבל שוב לא מצא את האנדזון והריסון באטקר הסתפק בשער שדה - 24:24, וכמו בשבוע שעבר, הצ'יפס הולכים להארכה.

קנזס סיטי זכתה בכדור, אבל תחילה מהומס כמעט נחטף - ואז נחטף על אמת. בורו וג'ו מיקסון חרכו בהגנת הצ'יפס העייפה, מיקמו את הכדור במרחק נוח ואוואן מקפרסון בעט מ-31 יארד בקלילות לתוך ה-H - סינסינטי מגיעה לסופרבול ראשון לאחר 33 שנה.

בורו סיים עם 350 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד, היגינס רשם 103 יארד באוויר, צ'ייס הוסיף 54 יארד ותפיסה לטאצ'דאון ומיקסון תרם 88 יארד על הקרקע, כולל סידור המצב הנוח לשער השדה המנצח. מהומס נחטף פעמיים, סיים עם 275 יארד ושלושה טאצ'דאונים. קלס סגר 95 יארד, היל 78 והארדמן 52.

לוס אנג'לס ראמס - סן פרנסיסקו 17:20

פעמיים בעונה הרגילה ניצחו הפורטי ניינרס את הראמס. לנצח יריבה בפעם השלישית זו משימה לא פשוטה, והם כמעט עמדו בה, אבל רבע רביעי מצוין של לוס אנג'לס העניק לה את הכרטיס. סן פרנסיסקו, שלפני שנתיים איבדה יתרון דו ספרתי ברבע הרביעי בסופרבול, עשתה זאת שוב, הפעם בגמר ה-NFC.

אחרי רבע ראשון של גישושים, עלו הראמס ראשונים על הלוח, בזכות דרייב יפהפה של 88 יארד, שהסתיים במסירה של מתיו סטאפורד לקופר קאפ הכול יכול - 0:7 ללוס אנג'לס.

הניינרס לא נשארו חייבים ליותר מדי זמן. שתי דקות וחצי בלבד לאחר מכן מסר ג'ימי גארופולו לדיבו סמואל הכול יכול, שרץ, חתך, שבר, זינק ובעיקר עשה טאצ'דאון - 7:7 מהיר. עד ההפסקה קיבלו הניינרס שוב את הכדור, ולאחר החטאת שער שדה של מאט גיי הצליח רובי גולד להשחיל את הכדור בהצלחה מהצד השני - 7:10 לסן פרנסיסקו בהפסקה.

גארופולו ודיבו המשיכו לשלוט במשחק ולהכתיב את הקצב. שתי דקות לפני סיום הרבע השלישי מצא הקוורטרבק את ג'ורג' קיטל, שעם הטאצ'דאון הראשון שלו בפלייאוף העלה את הניינרס ל-7:17 מבטיח.

סטאפורד לא ויתר. הראמס בזבזו שני פסקי זמן עוד לפני הרבע הרביעי, והקוורטרבק ידע שאין לו זמן מיותר. לייזר נפלא לקאפ, טאצ'דאון שני לשניהם במשחק - 14:17 בפתיחת הרבע הרביעי והכול נפתח מחדש.

הניינרס המשיכו לפצח את הגנת הראמס הקשוחה באמצעות עבודה משובחת של קו ההתקפה ומסירות קצרות של גארופולו, אבל נעצרו הפעם, לא לפני ששון מקוויי ערער בפעם השנייה והפסיד. עשר דקות לסיום, הראמס נשארו ללא פסקי זמן. סטאפורד כמעט נחטף, אבל לאחר שניצל קידם את לוס אנג'לס במגרש עד שנעצרה והסתפקה בשער שדה של גיי - 17:17 פחות משבע דקות על השעון.

ההגנה של הראמס המשיכה לעבוד וגארופולו יצא מהקצב. הניינרס לא הגיעו לסטאפורד, שהעניש אותם עם מסירת זהב לקאפ. הראמס לא הצליחו לתרגם גם את ההתקדמות הזאת לטאצ'דאון וגיי שוב בעט, שוב מדויק - 17:20 כשעל השעון 1:46 דקות.

זמן גארופולו, והזמן הזה היה שחור משחור. בדאון שלישי הוא כמעט הופל, העדיף לשחרר את הכדור וטרייבין הווארד מהראמס תפס אותו - ונעל את סיפור המשחק והעונה של הניינרס.

סטאפורד סיים עם 337 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד, קאפ רשם 142 יארד וצמד ואודל בקהאם ג'וניור סייע עם 113 יארד. גארופולו סגר 232 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד משלו, 72 יארד לסמואל באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully