וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט-קורונה: מרוץ אור יהודה חוזר

למעלה מ-500 רצים כבר הבטיחו את מקומם במרוץ שנחשב לאחד האיכותיים ביותר בישראל ויכלול 4 מקצים, אחד מהם לשני קילומטרים לזכרה של הדר כהן הי"ד. אביה ירוץ יחד עם פלוגת הדר הקרויה על שמה. ראש העיר, ליאת שוחט: "תהיה חוויה בלתי נשכחת לכולנו"

למעלה מ-500 רצים ורצות כבר הבטיחו את מקומם באירוע הספורטיבי הגדול של אור יהודה - מרוץ אור יהודה ה-10. אחרי שבשנה שעברה בשל הנחיות הקורונה נמנעה האפשרות לקיים את המרוץ במתכונת המוכר שלו, המרוץ יחזור השנה במלוא העוצמה ב-11 בפברואר בין השעות 6:00 עד 9:00.

המרוץ יכלול השנה ארבעה מקצים: מקצה לחמישה קילומטרים, שגם ייחשב כאליפות ישראל על פי איגוד האתלטיקה, שיוזנק בשעה 7:00 בדיוק. רבע שעה לאחר מכן, יוזנק המקצה לעשרה קילומטרים. המקצה העממי לשני קילומטרים לזכרה של הדר כהן הי"ד, יוזנק בשעה 8:30 ויכלול את תלמידי בתי הספר בעיר, מורים, הורים ותושבים ומקצה נוסף ל-300 מטר יוקדש למשפחות עם צרכים מיוחדים ויוזנק בשעה 8:35.

מרוץ אור יהודה. איתן אלחדז,
ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט מזניקה את המרוץ ב-2020/איתן אלחדז

"לשמחתי הרבה, אנו חוזרים לרוץ יחד ברחובותיה של אור יהודה, לחגוג, לשמוח ובעיקר ליהנות מחוויה בלתי נשכחת", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "רחובות עירנו ייצבעו במשך שלוש שעות במאות אנשים שיבצעו פעילות ספורטיבית מהנה. משנה לשנה כמות הרצים מטפסת בזכות העובדה שמדובר באחד המרוצים האיכותיים ביותר בישראל. השנה, על רקע שלל עבודות התשתית המתקיימות ברחבי העיר, המרוץ יתקיים במסלול מעט שונה, אך דאגנו לכך שיינתן מענה הולם ואיכותי לרצים".

עופר כהן, אביה של הדר כהן שירוץ עם משפחתו את המקצה לשני קילומטרים, מוסיף: "מרגש אותי מאוד לראות את אלפי הרצים שמגיעים לאירוע החשוב הזה. אנו מציינים השנה שש שנים למותה של בתנו הדר, לוחמת מג"ב האמיצה שהגנה על חברתה ושילמה בחייה. זה יהיה כבוד עבורנו לקחת חלק באירוע יחד עם פלוגת הדר של מג"ב שקרויה על שמה ואני בטוח שמחכה לנו אירוע יוצא דופן".

במהלך שעות המרוץ ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: אליהו סעדון, יהדות קנדה, העבודה, המלאכה, החרושת, אריאל שרון, בן פורת ויחזקאל קזז. כל הרחובות ייפתחו בהדרגה לפי התקדמות המרוץ. כמו כן, לא תתאפשר נסיעת רכבים ברחובות הללו בזמן המרוץ. ביום המרוץ לא יינתנו דוחות חנייה בכחול-לבן עד השעה 9:00 בבוקר. את המרוץ מבצעת מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully