וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב זעמו: "חדרה לא הפסיקה לגדף". ניסנוב לקורצקי: "תתבייש"

31.1.2022 / 7:45

האדומים לא נרגעים מהמהומה בסיום ההפסד 1:0: "בשנייה שרפואה יצא מהאיזור הטכני, הוא הורחק. על זה כל הכעס". בקבוצה ביקרו את השחקנים: "מועדים בכל פעם שיש ציפיות", ואלה השיבו: "אין לנו סגל של מכבי חיפה". במועדון החליטו: כרגע אין שינויים בסגל

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

בהפועל תל אביב לא התרכזו אחרי ההפסד 1:0 להפועל חדרה בתוצאה, אלא בעצבים ובכעס על אנשי חדרה, שחגגו להם מול העיניים. עידן ורד ועוד מספר שחקנים, יחד עם שרון ניסנוב ואנשי הצוות המקצועי, רטנו על החגיגות של האורחת במרכז המגרש וביקשו מהם לעשות זאת מול הקהל שלהם. בירידה לחדר ההלבשה שרון ניסנוב היה חלק מהמהומה שכללה חילופי דברים בין הצדדים, ואף והטיח במנחם קורצקי: "תתבייש". מאמן חדרה מצידו ניסה לגשת לרפואה כדי להסביר לו שהייתה ביניהם אי הבנה, אבל מאמן הפועל תל אביב סירב לשוחח איתו.

בהפועל סיפרו בסיום ש"כל המשחק אנשי חדרה לא הפסיקו לצעוק ולגדף את צוות השיפוט ולא עשו להם כלום. אין שום תגובה. בשנייה שקובי רפואה יצא מהאיזור הטכני, הוא הורחק. בגלל זה כל הכעס, אי אפשר להתעלם משחק שלם מקבוצה אחת ואז להרחיק מאמן על פעם אחת בקבוצה אחרת".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. דני מרון
עצבני, ובצדק? קובי רפואה/דני מרון

בכל מה שקשור ליכולת על כר הדשא, גם רפואה הודה לא השלה את עצמו. במועדון אמרו: "קשה לשחקנים לעמוד בציפיות, כשקצת מנצחים ויש ציפיות מהם הם מועדים. גם נגד נוף הגליל, גם אתמול. צריך להבין מאיפה זה בא".

שחקנים בקבוצה דווקא טענו שהם מרוצים מהמצב הנוכחי. "הפערים בליגה הזאת מאוד קטנים, צריך להעריך דווקא את מה שכן עשינו עד עכשיו", אמרו. "לא נעשה כל פעם 16 מ-18 נקודות אפשריות. זה לא ריאלי, אין לנו סגל של מכבי חיפה".

סיאנדה קולו הפצוע ייבדק שוב השבוע, אך ההערכה היא שמדובר במתיחה בלבד וייתכן שעד לסוף השבוע הוא יחזור לאימונים. בן ביטון ייבדק גם כן. קובי רפואה רוצה להתחזק, אבל נכון לעכשיו מתקשה למצוא שחקן שישדרג את החלק הקדמי. ייתכן שברגע האחרון תתחזק הקבוצה בקשר ישראלי.

שחקן הפועל תל אביב אושר דוידה עם דן איינבינדר. דני מרון
הסגל יישאר זהה? שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

במועדון קיבלו בקשות לקבל בהשאלה את עומר סניור, שגיא גניס ומספר צעירים נוספים, אך סירבו. בנוסף, במועדון לא מוכנים בשלב זה להשאיל את אופק ביטון להפועל ירושלים, למרות ההתעניינות. כרגע ההחלטה היא להישאר עם כל הסגל עד לסיום העונה, אלא אם יצורף שחקן.

במחזור הבא בליגת העל תצא הפועל תל אביב למשחק חוץ מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully