וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני התעמת עם אוהדי נתניה, ברק בכר: "לא היינו אפילו קרובים"

30.1.2022 / 22:50

מאמן מכבי חיפה מאוכזב לאחר ה-1:1 מול נתניה ואיבוד הפער בפסגה. הקשר התבקש על ידי המאבטחים לעזוב את היציע, וסירב. פציעות מדאיגות לשרי וחזיזה, שיעשה בדיקת CT בבית החולים

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר שהאלופה שוב שמטה נקודות ולא הצליחה לנצח, כשנפרדה ב-1:1 בחוץ הערב (ראשון) עם מכבי נתניה. מצד שני, הירוקים שוב היו בפיגור בחמש הדקות האחרונות של המשחק והצליחו למחוק יתרון מקומי פנדל מדויק של האקס יובל אשכנזי (51) עם שער שוויון של עומר אצילי בדקה ה-85. הקבוצה של ברק בכר איבדה את יתרון ארבע הנקודות שהיה לה בפסגה, והיא באותו מאזן נקודות כמו הקבוצה מבירת הנגב, אותה היא מקדימה רק בזכות יחס שערים עדיף. צ'ארון שרי הוחלף וירד כשהוא מהמגרש כשהוא מדדה, וגרם לדאגה נוספת בחיפה. בנוסף, גם דולב חזיזה נפצע והחשש הוא כרגע שהוא סובל מחבלה חמורה או משבר. חזיזה הלך לבית החולים לאחר המשחק, שם הוא יעבור בדיקת CT.

מנגד, לאחר ה-2:2 מול מכבי תל אביב במחזור שעבר, הקבוצה מעיר היהלומים יצאה ללא הפסד גם במשחק מול האלופה. נתניה כרגע במקום השביעי, כשהיא רחוקה שלוש נקודות מהמקום השישי המוליך בתום הסיבוב השני לפלייאוף העליון. במכבי חיפה טוענים שאוהדים של נתניה שישבו מעל הספסל קיללו את השחקנים וירקו על מוחמד אבו פאני שישב ביציע. השחקן התעמת עם אותם אוהדים והתפתחה מהומה. המאבטחים ביקשו שאבו פאני יעזוב את המקום אך השחקן סירב לעשות כך.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. ברני ארדוב
ברק בכר/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "זה מאכזב לא לנצח, זה משחק שני לא טוב שלנו. היו הרבה דקות במחצית השנייה ששיחקנו מבולגן ולא היינו קרובים אפילו להבקיע. נצטרך לתקן את זה במשחקים הבאים. במשחק הקודם היינו עצבניים, היום דווקא לא. לא הלך לנו היום, אז מה הייתם מצפים מהשחקנים לחייך? דולב חטף בעיטה ברגל ונראה שהוא ייעדר תקופה, אבל חוץ מזה לא ראיתי עצבים. פשוט לא הלך לנו".

על המשחק: "הצלחנו להשתחרר פעמיים ולהגיע למצבים, אבל אנחנו משחקים יריבות שמקשות עלינו וזה לא פשוט. במחצית הראשונה עשינו קצת את העבודה, במחצית השניה לגמרי לא". על נטע לביא: "משחק ראשון הוא פותח, גם הגיע למצב טוב. אנחנו צריכים אותו ואת המנהיגות שלו ואני שמח שהוא חוזר. שחקנים נוספים יחזרו, אני מקווה שנעשה משחק טוב בעוד כמה ימים בגביע".

נטע לביא: "אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה באימונים. זה לא הולך להיות קל לזכות שוב באליפות. קבוצות למדו אותנו, ונצטרך להסתכל על עצמנו ולעבוד הרבה יותר קשה כדי להראות כדורגל יותר טוב. אני לא חושב שזה משבר, זה לא שהפסדנו בשני המשחקים האלה. צריך לעבוד יותר טוב מול קבוצות שלוחצות אותנו. כנראה שזה באמת קרב שיילך עד הסוף. גם לפני שנה זה לא הלך לנו קל. זה טוב לכדורגל, פחות לנו, אבל נעשה הכל".

עוד בוואלה! ספורט

אצילי הציל מהפסד: רק 1:1 למכבי חיפה אצל מכבי נתניה

לכתבה המלאה
בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"לא יכול להגיד שאני לא מרוצה מנקודה מול מכבי חיפה". לם/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה בני לם: "אני לא יכול להגיד שאני לא מרוצה מהנקודה כששיחקתי מול מכבי חיפה, אבל אני חושב שהיום הפסדנו שתי נקודות לאחר ששיחקנו בצורה מצוינת. בדקות הסיום מטבע הדברים הולכים אחורה, כי ידענו שיכולנו לספוג עוד שער ולצאת בלי כלום. כשהשחקנים רצים ועובדים, הקהל אוהב את זה". על יובל אשכנזי: "אני אומר תודה למכבי חיפה, כי הוא שחקן מצוין. הרכש החשוב שלי זה עדן קארצב, שבכלל חזר מפציעה. מאז שהוא חזר הוא הרים את כל הקבוצה".

על רכש שעשוי להגיע עד הסוף החלון: "הבאנו שחקן מצוין שלא רציתי עוד להלביש אותו, אבל הוא מצוין. הבאנו את יובל אשכנזי, והמטרה שלנו היא להביא עוד שחקן קו ועוד חלוץ. אם נצליח להביא אותם, טוב מאוד. אם לא? מכבי נתניה קבוצה מספיק טובה ונסתדר עם מה שיש".

יובל אשכנזי שכבש מול האקסית: "למכבי חיפה תמיד תהיה פינה חמה אצלי בלב, אבל כרגע אני כל כולי בנתניה. יש פה חבר'ה מטורפים שבאים לעבוד ולקחת את המועדון קדימה". על הפנדל שבעט: "החלטתי להתמודד עם הלחץ ולקחתי את הבעיטה, זה מבחינתי זה מסר לצעירים - צריך להתמודד עם הלחץ. יש פה במכבי נתניה אנשים מדהימים שעושים עבודה מדהימה בשביל המועדון. קיבלו אותי בצורה מדהימה. כולם באים לתמוך ולעזור".

במחזור הליגה הקרוב תארח מכבי חיפה את מ.ס. אשדוד, כשעוד לפני כן תתארח אצל הפועל חדרה ביום רביעי הקרוב במסגרת רבע גמר הגביע. מכבי נתניה תצא למשחק חוץ מול הפועל באר שבע במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully