וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר שיבח את נדאל: "גאה לחלוק את העידן הזה איתך"

השוויצרי פרגן ליריבו הגדול ששבר שיא עם הגראנד סלאם ה-21 בקריירה: "אל תמעיטו בלבו של אלוף". אפילו דג'וקוביץ' בירך

העולם עוד לא נרגע מהזכייה של רפאל נדאל באליפות אוסטרליה הפתוחה הערב (ראשון) בתום קרב אדיר והיסטורי מול דניל מדבדב. השור ממאיורקה כבר היה בפיגור 2:0 במערכות, אך ביצע קאמבק מהסרטים, קבע מהפך מדהים בדרך לניצחון 6:2, 7:6 (5), 4:6, 4:6, 5:7 והפך לטניסאי שזכה בהכי הרבה תארי גרנד סלאם בהיסטוריה (21), כשהוא עוקף את רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ'.

גדולי הספורטאים - מעולם הטניס ומחוצה לו - הביעו את התלהבותם והערכתם להישג ולניצחון ההרואי של נדאל בן ה-35. גדול יריביו של נדאל ואחד מגדולי הטנסיאים בכל הזמן רוג'ר פדרר פרגן לזוכה: "איזה משחק! לחבר ויריבי הגדול, ברכות על הפיכתך לטניסאי הראשון שזוכה ב-21 תארי גראנד סלאם. לפני כמה חודשים צחקנו ששנינו נהיה עם קביים, מדהים".

פדרר המשיך: "אף פעם אל תמעיטו בערכו של אלוף. מוסר העבודה, ההתמדה ורוח הלחימה שלך הם השראה עבורי ועבור רבים ברחבי העולם. אני גאה לחלוק את העידן הזה איתך וגאה שאני דוחף אותך להשיג עוד. אני בטוח שיהיו לך עוד הישגים בעתיד אבל בינתים תהנה מההישג הזה". אנדי רודיק בירך גם הוא את נדאל וצייץ בטוויטר: "וואו. ברכותיי רפאל נדאל. פשוט תענוג לצפות".

נובאק דג'וקוביץ', שהגירוש שלו היה סיפור אולי לא פחות גדול מהזכייה של נדאל, בירך תחילה את אשלי בארטי בטוויטר, והוסיף גם ברכה לספרדי: "ברכותיי לנדאל על זכייתו בגראנד סלאם ה-21 בקריירה. הישגה מדהים. רוח הלחימה שלו ששוב השיגה את הניצחון תמיד מרשימה. מדבדב נתן את כל מה שיש לו ושיחק עם תשוקה ונחישות כפי שהתרגלנו".

גם מחוץ לעולם הטניס בירכו את נדאל. פאו גאסול, גדול כדורסלניה של ספרד בשני העשורים האחרונים כתב בחשבון הטוויטר האישי שלו: "21 תארי גרנד סלאם. שום דבר לא יוכל להשתוות למורשת הזו, שגדלה מיום ליום. ברכותיי רפאל נדאל". טוני קרוס צייץ בקצרה: "רפאל נדאל. זה הציוץ שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully