וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה חוזרת? ראמוס ייעדר ממשחק הגביע מול ניס בשל בעיה בשוק

הספרדי הצטרף לרשימת החסרים העצומה של פוצ'טינו, שעשוי להעניק למסי את חולצת ההרכב. הקבוצה מהמקום השני בליגה תדיח את מחזיקת הגביע כבר בשמינית הגמר? (שני, 22:15 בספורט1)

תקציר: ואן - פריז סן ז'רמן 4:0/ספורט1

שלב שמינית הגמר בגביע הצרפתי יינעל מחר (שני, 22:15 בספורט1) כאשר מחזיקת התואר פריז סן ז'רמן תארח את ניס למפגש מסקרן בין שתי הקבוצות שמובילות את טבלת הליגה.

סרחיו ראמוס שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
רק כבש לאחרונה ושוב נפצע? ראמוס/רויטרס

שתי הקבוצות מגיעות להתמודדות בכושר די טוב - הפריזאים ניצחו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם ושמרו על שער נקי, בעוד האורחת מהריביירה נמצאת ברצף של חמישה ניצחונות רצופים בליגה, שהציבו אותה במקום השני בטבלה. ניס לא ניצחה את פ.ס.ז' בשמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (מאז אפריל 2017), והמפגש הראשון בין הקבוצות העונה הסתיים ב-0:0 בבירת צרפת.

המארחת הודיעה היום כי סרחיו ראמוס סובל מבעיה נוספת בשוק שתגרום להיעדרותו מהמשחק. כזכור, ראמוס נותר מחוץ למגרשים במשך כחצי שנה בעקבות פציעה בשוק. הפריזאים הודיעו כי ראמוס נפגע במהלך האימון שנערך ביום חמישי, וכי הערכה מחודשת בנגוע למצבו תתקבל באמצע השבוע. כזכור, בחודש הקרוב מצפה לראמוס מפגש כפול מול האקסית המיתולוגית, ריאל מדריד, בשמינית גמר ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

השורדת, הקורסת והבלתי ניתנת לעצירה: דירוג העוצמה החודשי

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
חוזר לעניינים. מסי/רויטרס

ראמוס הוא אחד מתוך רשימת חסרים ארוכה של מאוריסיו פוצ'טינו, שכוללת את ניימאר, ג'ורג'יניו ווינאלדום וג'אנלואיג'י דונארומה הפצועים, כאשר מספר שחקני מפתח של מחזיקת הגביע נמצאים עם נבחרותיהם בדרום אמריקה ואפריקה: אנחל די מריה, לאנדרו פארדס, קיילור נבאס, מרקיניוס, אשרף חכימי, עבדו דיאלו ואידריסה גיי.

ומה עם ליאונל מסי? על פי מאמנו, "הארגנטינאי התאמן טוב השבוע לאחר שנעדר למשך תקופה בשל הקורונה, הוא שיחק 30 דקות בשבוע שעבר ואני חושב שהוא כשיר לפתוח ב-11".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully