וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לספרד: לואיס הרננדס עזב את מכבי תל אביב וחתם בקאדיס

31.1.2022 / 17:58

כשנה וחצי אחרי שהגיע ארצה, הבלם שהבקיע את שער הניצחון בגמר הגביע נגד הפועל תל אביב נפרד רשמית: "אנצור את החוויה כל חיי. יש זכרונות נפלאים למרות קשיי ההסתגלות"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

לואיס הרננדס עזב את מכבי תל אביב ועבר לקאדיס. מחזיקת גביע המדינה הודיעה אתמול (ראשון) על כך שהבלם ייצא לספרד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום, והיום המדורגת 18 ב"לה ליגה" הודיעה על צירופו של הבלם בן ה-32, שהגיע לישראל בואקטובר 2020 ונפרד כעבור שנה וחצי.

הרננדס הצטרף למכבי תל אביב לפני סיום חלון ההעברות של קיץ 2020 ומאז רשם 69 הופעות בכל המסגרות, כשזכור מכל שער הניצחון שהבקיע בהארכה בגמר הגביע נגד הפועל תל אביב. בעונה שעברה הוא הגיע עם הצהובים עד שלב 32 האחרונות בליגה האירופית וגם העונה עלה עם הקבוצה לפלייאוף לפני שמינית גמר קונפרנס ליג, אך כמובן שכבר לא יעמוד לרשות מלאדן קרסטאיץ' במשחקים נגד פ.ס.וו וערן זהבי.

לואיס הרננדס, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצלחות באירופה ושער ניצחון בגמר הגביע. לואיס הרננדס/ברני ארדוב

הבלם הספרדי אמר לאחר עזיבתו: "זכיתי להרבה דברים בחיי מתוקף היותי כדורגלן מקצוען, כשאחד הדברים אותם אני מעריך במיוחד היא האפשרות שניתנה לי להכיר מדינות, תרבויות ואנשים מכל רחבי העולם. לי ולמשפחתי זיכרונות נפלאים מהשהות שלנו בתל אביב למרות קשיי ההסתגלות בעקבות הקורונה. להגיע למועדון כה מפואר היה חוויה שאנצור בליבי כל חיי. אני עוזב בעצב בגלל הפרידה מכולכם, אבל בתקווה ושאיפה שדרכינו יצטלבו יום אחד בעתיד".

הרננדס קיווה להשתחרר מחוזהו במכבי תל אביב כבר בקיץ האחרון, אולם הצהובים החליטו להשאירו. השינוי הגיע מאז הגיע למועדון קרסטאיץ' במקומו של פטריק ואן לוון ולמעשה משחקוו האחרון היה ב-22 בדצמבר נגד בני סכנין, להוציא כניסה מהספסל בדקה ה-93 בניצחון על הפועל ירושלים ב-15 בינואר. הוא אמנם נפצע וחלה בקורונה, אבל שב לאימונים בשבועות האחרונים ועם זאת רק ישב על הספסל ולא שותף.

עזיבת הרננדס כמובן פינתה למכבי תל אביב מקום לצרף שחקן זר עד סגירת החלון ביום חמישי, אולם קרטאיץ' הבהיר כי הוא מעדיף לחזק את החלק ההתקפי ומכאן שמבחינתו להמשיך עם מרכז הגנה כחול-לבן בראשות עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, שחר פיבן והקפטן הפצוע שרן ייני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully