וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: דמבלה סיכם בפ.ס.ז', אריקסן עבר בדיקות רפואיות

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 23:24

הצרפתים במו"מ עם ברצלונה, הדני יחתום בברנטפורד. אלברס קרוב לסיטי, גימראייש עבר לניוקאסל, קולוסבסקי ובנטאנקור בדרך לטוטנהאם, אקס פ.ס.וו הושאל לאייאקס

תקציר ה-1:1 בין אקוודור לברזיל/ספורט1

העברות

* לואיס דיאס חתם בליברפול. קשר הכנף הקולומביאני נמצא בדרום אמריקה עם נבחרתו שמנסה להעפיל למונדיאל, אולם עבר הבוקר בדיקות רפואיות וחתם על חוזהו עד קיץ 2027. ליברפול תשלם תמורתו 40 מיליון יורו בנוסף ל-20 מיליון יורו שתלויים בהישגיו ובהישגי המועדון.

* גרנאדה רכשה את קשר הכוכב האדום בלגרד נייגוש פטרוביץ' תמורת 1.6 מיליון יורו. הסרבי בן ה-22 חתם לארבע שנים.

* ניוקאסל השלימה את רכישתו של קשר ליון ונבחרת ברזיל, ברונו גימראייש, תמורת 50 מיליון יורו.

* החתמה מסקרנת לאייאקס: אלופה הולנד צירפה בהשאלה מיובנטוס עד לתום העונה את מוחמד איהטארן בן ב-19. ההולנדי לא התאקלם בסמפדוריה, אליה הושאל בחצי העונה הראשונה והצטרף ליריבה הגדולה של קבוצת נעוריו, פ.ס.וו איינדהובן, שם שיתף פעולה אשתקד עם ערן זהבי.

* וולפסבורג צירפה את חלוץ אוניון ברלין ונבחרת גרמניה לשעבר, מקס קרוזה. עבור השחקן בן ה-33 שהצטרף בחוזה לשנה וחצי מדובר בקדנציה שנייה אצל הזאבים, אחרי ששיחק במועדון גם בעונת 2015/16.

* מי שעזב את וולפסבורג אחרי לא פחות משמונה שנים הוא הקשר הצרפתי ג'ושואה גילאבוגי, ששב למולדתו וחתם בבורדו.

שחקן באיירן מינכן קורנטין טוליסו. רויטרס
גם הוא יעבור למדריד בהעברה חופשית? טוליסו/רויטרס

שמועות

* עוסמאן דמבלה יעבור דווקא לפריז סן ז'רמן? ב"פוט מרקטו" נטען כי השחקן והמועדון הגיעו לסיכום על התנאים האישיים, וכעת מתנהלים מגעים מול ברצלונה, שדורשת 20 מיליון יורו תמורתו. לאונרדו פועל כדי להגיע לסיכום על צירופו כבר עכשיו, ואם זה לא יבשיל לכדי עסקה אז דמבלה יגיע כשחקן חופשי בקיץ.

* הקאמבק המרגש מתקרב: ב"סקיי" מדווחים כי כריסטיאן אריקסן, שהתמוטט במהלך היורו האחרון ואף עבר השתלת קוצב לב, עבר את הבדיקות רפואיות לקראת חזרה לפרמיירליג וחתימה בברנטפורד.

* מנצ'סטר סיטי תכריז בקרוב על החתמת הכישרון המבטיח של ריבר פלייט, חוליאן אלברס. נשיא ריבר הודיע כי אלברס יישאר בהשאלה בארגנטינה עד ה-7.7, כאשר קבוצתו תוכל להאריך את ההשאלה אם היא עדיין תהיה בגביע הליברטדורס.

* טוטנהאם בדרך לעסקה כפולה עם יובנטוס: הראשון שיעבור מטורינו ללונדון הוא דיאן קולוסבסקי. השבדי יושאל עד סוף העונה תמורת 5 מיליון יורו, ובסיומה תהיה לתרנגולים חובת רכישה בגובה 40 מיליון יורו - בתנאי שקולוסבסקי יעמוד ברף מסוים של דקות משחק. בנוסף, טוטנהאם קרובה לסגור עם הגברת הזקנה על רכישת רודריגו בנטאנקור תמורת 19 מיליון יורו.

* מי שיעזוב את טוטנהאם בעקבות החיזוק שבדרך הוא בריאן חיל, שיעבור בהשאלה לוולנסיה.

* שחקן נוסף של טוטנהאם שצפוי לעזוב הוא טאנגי אנדמובלה, שעל פי "רדיו מונטה קרלו" עשוי לעבור בהשאלה עד תום העונה לליון, עם אופציית רכישה. הצרפתים קיוו תחילה לצרף את ג'ובאני לו סלסו, אולם הוא סירב להצעה.

* דוני ואן דה בייק יעזוב את מנצ'סטר יונייטד, ויושאל לאברטון. השדים האדומים הגיעו לסיכום עם הטופיז שמוכנה לקבל את ההולנדי בהשאלה ולשלם את מלוא שכרו,ו-ואן דה בייק ששקל גם הצעה מאסטון וילה, בחר בסופו של דבר בקבוצה בה הוא צפוי לשחק תחת פרנק למפארד.

* ליון הגיעה לסיכום על רכישתו של רומן פאברה מברסט תמורת 14 מיליון יורו.

* ברונו גימראייש יעבור מליון לניוקאסל תמורת 40 מיליון יורו ויחתום עד 2026.

* שני מועדונים בפרמיירליג מעוניינים בעוסמאן דמבלה מברצלונה וצפויים להציע 20 מיליון יורו תמורתו.

* ברייטון רוצה למכור את איב ביסומה עד סגירת החלון וצפויה לדרוש 50 מיליון ליש"ט תמורתו. ארסנל הוזכרה כמי שמעוניינת לרכוש אותו.

* ברנטפורד רוצה להשלים את צירופו של כריסטיאן אריקסן. כמובן שהבדיקות הרפואיות של הדני יהיו משמעותיות מאוד ואחריהן הוא אמור לחתום עד 2023.

* קשר בורוסיה מנשנגלדבאך, דניס זקאריה, נחת באיטליה לקראת מעבר ליובנטוס. השוויצרי יעבור תמורת 5 מיליון יורו (לא כולל בונוסים) ויחתום על חוזה עד 2026.

* אל נאסר הסעודית רוצה מאוד את פייר אמריק אובמיאנג ומוכנה להשוות לו את השכר הענק שהוא מקבל בארסנל (350 אלף ליש"ט בשבוע). בנוסף, היא מוכנה להכניס לו סעיף שחרור לאירופה אחרי 12 חודשים.

* דייגו קרלוס הברזילאי לא צפוי לעבור לטוטנהאם. סביליה לא מוכנה למכור את הבלם ורואה בו שחקן משמעותי.

* גרניט ג'אקה לא יעזוב את ארסנל בימים האחרונים של חלון ההעברות למרות השמועות מאיטליה. ז'וזה מוריניו רצה לצרף אותו לרומא עוד בקיץ, אבל כרגע אין שיחות.

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה לקבל את ההצעה של בורדו על פיל ג'ונס. עכשיו זה תלוי בשחקן ובאישור הסופי שלו.

* וולפסבורג רוצה את חלוץ פ.צ. קופנהאגן ונבחרת דנמרק יונאס וינד ותנסה להשלים את ההעברה לפני סגירת חלון הההעברות.

* ניוקאסל סיכמה עם ברייטון על רכישתו של הבלם דן ברן, שיעבור תמורת כ-13 מיליון ליש"ט.

* מי שצפוי לעזוב את וולפסבורג הוא ואוט וחהורסט ההולנדי, שאמור לעבור לברנלי תמורת 15 מיליון יורו.

* אחרי שהחתימה את דייויד אלאבה בהעברה חופשית מבאיירן מינכן, ריאל מדריד רוצה גם את קשר הגרמנים קורנטן טוליסו, שמסיים את החוזה שלו בתום העונה.

* הכל סוכם ורק החתימה חסרה: פרנק למפארד, שיושב בביתו כשנה, מאז פוטר מצ'לסי, יוצג היום כמאמנה החדש של אברטון. ב-30 באפריל יפגוש את צ'לסי במשחק בית בגודיסון פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully