וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה תמונת העולות: מצרים וסנגל העפילו לחצי הגמר

מוחמד סלאח הוביל את נבחרתו למהפך ו-1:2 על מרוקו בהארכה עם שער ובישול בדרך למפגש עם קמרון. סנגל הפייבוריטית ניצחה 1:3 את גינאה המשוונית ותפגוש את בורקינה פאסו

שערי המחזור ה-22 בפרמיירליג/ספורט1

תמונת חצאי הגמר של אליפות אפריקה הושלמה הערב (ראשון) לאחר הצגה כפולה של רבע הגמר באצטדיון אהיג'ו ביאונדה. במשחק הראשון, מצרים גברה 1:2 על מרוקו בתום הארכה בזכות שער ובישול של מוחמד סלאח. במשחק השני סנגל סוף סוף השתחררה וניצחה 1:3 את גינאה המשוונית, בדרך למפגש עם בורקינה פאסו בחצי הגמר השני.

שחקני נבחרת מצרים חוגגים עם מוחמד סלאח. רויטרס
מוחמד סלאח לקח את מצרים לחצי הגמר/רויטרס

מצרים - מרוקו 1:2

שיאנית הזכיות של אפריקה התקרבה צעד נוסף לעבר התואר שהיא מקווה להשיג לראשונה מאז 2010, כאשר בשלב הבא היא תפגוש כאמור את קמרון, מי שניצחה אותה בגמר לפני 5 שנים. "הפרעונים" אמנם ספגו את שער החובה הראשון שלהם בטורניר, כאשר סופיאן בופאל הבקיע בפנדל (7) והעלה את מרוקו ליתרון מוקדם, אלא שמוחמד סלאח סחב את את נבחרתו למהפך במשחק הסוער, אשר במהלכו התעמתו שחקני שתי הקבוצות לא אחת.

חלוץ ליברפול ניצל הדיפה לא טובה כדי לכבוש את שער השוויון מקרוב (53), ולאחר מכן בהארכה סלאח השאיר אבק לארבעה יריבים שרדפו אחריו, לפני שבישל במסירת רוחב לטרזגה, שעקף את אשרף חכימי וגלגל פנימה (100) את שער הניצחון. בדקה האחרונה, כששוער מרוקו יאסין בונו עלה לכדור קרן, שחקני מצרים יצאו להתקפה מתפרצת אל מול שער ריק ובאופן מביך לא הצליחו לכבוש, אך למזלם זה לא מנע מהם את ההעפלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת סנגל חוגגים. רויטרס
חגיגה בדרך לחצי הגמר. שחקני סנגל/רויטרס

סנגל - גינאה המשוונית 1:3

הפייבוריטית לזכייה הוציאה אומנם כדור ראשון מהרשת בטורניר, אך סוף סוף השתחררה בהתקפה וסידרה לעצמה כרטיס לחצי גמר הטורניר, גם שם היא תהיה פייבוריטית ברורה מול בורקינה פאסו המפתיעה. פאמרה דיאדיו שחקנה של אלניאספור שבר את הקרח בדקה ה-28. יאניק בוילה הימם את סנגל עם השוויון (57), אבל כעבור 11 דקות שייק קויאטה החזיר את היתרון לסנגל ועיסמאילה סאר קשרה של ווטפורד חתם בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully