וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנאי לרכישה - שהקבוצה תבקיע שער": הסעיף הביזארי בעסקת גוזנס

מגן אטאלנטה הצטרף בהשאלה לאינטר, חובת הרכישה תמורת 25 מיליון יורו תחול כאשר הנראזורי יכבשו שער ראשון במסגרת רשמית בעונה הבאה

תקציר: אינטר - ונציה 1:2/ספורט1

מוליכת הטבלה ואלופת איטליה המכהנת, אינטר, נמצאת בימים אלה במירוץ אליפות ובחיפוש אחרי זכייה שנייה ברציפות. לקראת המשך המאבקים, קבוצתו של סימונה אינזאגי התחמשה ברכש מסקרן במיוחד מאחת הטוענות לכתר - כאשר צירפה בהשאלה מאטאלנטה את מגן נבחרת גרמניה, רובין גוזנס. תחילה, פרטי העסקה היו שההשאלה תהיה לחצי שנה עם אופציית רכישה, אך ב"סקיי" הגרמני פרסמו כי לא כך פני הדברים, וכי העסקה הזויה הרבה יותר ממה שהיה נדמה.

על פי פלוריאן פלטנברג, עיתונאי "סקיי" ממולדתו של גוזנס, המגן הצטרף בהשאלה לעונה וחצי, כאשר חובת רכישה בסך 25 מיליון יורו תחול כאשר אינטר תבקיע את שערה ראשון במסגרת רשמית בעונת 2022/23. לאחר שהנראזורי אכן ימצאו את הרשת, מעברו של גוזנס יהפוך לקבוע וחוזהו יהיה עד לסיום עונת 2025/26. את הסכום אותו המילאנזים צריכים לשלם לקבוצה מברגמו הם יעבירו בחלקים על פני ארבע שנות החוזה של גוזנס, כאשר בהמשך ייתכן כי הם יאלצו להוסיף סכום נוסף בשל בונוסים עתידיים.

אז מהי הסיבה לאותו סעיף יצירתי? פלטנברג מסביר כי לעתים קרובות באיטליה מתרחשות העברות עם סעיפים שכאלה כדי לדחות את התשלומים ולאפשר לקבוצות מעט מרחב לתמרון במהלך חלון ההעברות. אז בהנחה שאינטר לא תסיים את העונה הבאה עם אפס שערי זכות, אפשר להכריז כי מעברו של גוזנס לאלופת איטליה הוא עד 2026.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully