וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.1: טראורה חתם בברצלונה, אובמיאנג "סיכם" ומחכה לדמבלה

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 21:22

בארסה מתחזקת: פרטי עסקת טראורה נחשפו, המעבר של חלוץ ארסנל לקטלאנים תלוי בשחרור של דמבלה, שבינתיים "לא מגיב". פיורנטינה רכשה יורש לוולאחוביץ', למפארד יחליף את בניטס באברטון

תקציר ה-1:2 של ארגנטינה על צ'ילה/ספורט1

העברות

* יש מחליף לדושאן ולאחוביץ': פיורנטינה רכשה תמורת 14 מיליון יורו את חלוצה הברזילאי בן ה-23 של באזל, ארתור קבראל.

* סטפנו סנסי, קשר נבחרת איטליה בן ה-26 שסבל מלא מעט פציעות במדי אינטר, עבר בהשאלה לסמפדוריה עד לסיום העונה.

* אחרי עזיבת סנסי, אינטר צירפה בהשאלה מגנואה את פליפה קאיסדו.החלוץ מאקוודור שיתף פעולה בעבר עם סימונה אינזאגי בלאציו.

* בלמה הוותיק של רומא, פדריקו פאסיו, הצטרף בהעברה חופשית אל נועלת הטבלה באיטליה, סלרניטנה.

* ברצלונה החתימה את שחקן הכנף אדאמה טראורה בהשאלה מוולבס, עם אופציית רכישה. טראורה, שגדל בברצלונה, שיחק במדיה רק 4 פעמים, לפני שנמכר לאסטון וילה באוגוסט 2015 תמורת 10 מיליון יורו. מאז עבר למילדלסברו ולוולבס, ורשם 8 הופעות במדי נבחרת ספרד. בארסה תוכל לרכוש אותו ב-30 מיליון יורו. במקרה שתפעיל את סעיף הרכישה, כבר יש לה הסכם עם השחקן לחוזה לחמש שנים. העונה יש לו שער אחד ב-23 משחקים. בעונה שעברה 3 שערים ו-3 בישולים ב-41 משחקים.

שמועות

* אחרי הרומן הכושל עם צ'לסי, פרנק למפארד חוזר לפרמיירליג. המאמן סיכם את תנאיו כמחליף של רפא בניטס וימונה בקרוב למאמן אברטון.

* חיזוק שני לברצלונה בחלון ההעברות של ינואר: אדאמה טראורה עבר בדיקות רפואיות בקבוצה של צ'אבי ויתחיל להתאמן עם הקבוצה ביום שני אחרי שיחתום. טראורה, ששיחק בשנים האחרונות בוולבס, גדל במועדון הקטלאני ומשחק בעמדה של עוסמן דמבלה כקיצוני.

* כזכור, ברצלונה הבהירה לעוסמאן דמבלה שלא ישחק העונה אחרי שסירב לחדש חוזה, ולכן היא מצפה ממנו לעזוב ב-48 השעות האחרונות שנותרו לחלון בתקווה להרוויח עליו ממכירה, אבל הצרפתי "לא מגיב". צ'לסי ויונייטד הוזכרו כמועמדות לצרפו.

בינתיים באנגליה ובספרד מדווחים שברצלונה וארסנל הגיעו לסיכום על העברה בהשאלה של פייר אמריק אובמיאנג, מי שהיה כוכב ארסנל אבל הסתבך בתקריות משמעת - אבל המעבר שלו לא יתבצע כל עוד דמבלה לא עוזב.

* עוד בברצלונה - ב"ספורט" מדווחים שהקבוצה פנתה למארק אוברמארס בתקווה להשלים עם אייאקס את רכישת ניקולס טגליאפיקו, שחקן הכנף הארגנטינאי. אייאקס מוכנה לשחררו, המחיר הוא כ-8-7 מיליון יורו.

* אחרי ולאחוביץ', יובנטוס גם קרובה להחתים את דניס זקאריה, קשרה השוויצרי של בורוסיה מנשנגלאדבך. חוזהו מסתיים ב-30 ביוני, ויוכל להגיע בחינם בקיץ - או כבר בינואר.

* אנדראה בלוטי, חלוצה של טורינו ונבחרת איטליה, דחה על פי הדיווחים הצעות מאל הילאל וניוקאסל. הסיבה: החלוץ בן ה-28 שמסיים את חוזהו בקיץ, מחכה להצעה ממילאן, שמצידה רוצה להתחתים חלוץ שיירש את זלאטן איברהימוביץ'.

* ב"דיילי מירור" טוענים שווסטהאם תנסה לבצע מחטף על ראפינייה, הכוכב הברזילאי של לידס. ראפינייה מחוזר גם על ידי באיירן מינכן.

* אחרי צירופו של הבלם מרסלו מליון, בורדו הגיעה לסיכום עם ז'וסואה גילאבוגי, קשרה של וולפסבורג, ונמצאת במגעים עם פיל ג'ונס ממנצ'סטר יונייטד.

שחקן ברצלונה אדאמה טראורה. Valerio Pennicino, GettyImages
חוזר ללבוש את המדים של ברצלונה. אדאמה בימיו בבארסה ב-2015/GettyImages, Valerio Pennicino

* ולנסיה במו"מ עם טוטנהאם לגבי החלוץ הצעיר בריאן חיל. העטלפים מעוניינים לשאול את השחקן עד סוף העונה.

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת קבוצה לדוני ואן דה בייק שלא מקבל דקות משחק. קריסטל פאלאס עשויה להיות זו שתזכה בשירותיו עם חוזה השאלה עד תום העונה.

* ניוקאסל קרובה לחיזוק כפול: קבוצת התחתית מהפרמיירליג במו"מ מתקדם עם אדי אנקטייה חלוץ ארסנל ודן ברן מגן ברייטון.

* ב"לאקיפ" הצרפתי טוענים שג'ובאני לו סלסו סיכם בליון ויושאל מטוטנהאם עד סוף העונה.

* רומא הגישה הצעה לפריז סן ז'רמן עבור דנילו פריירה, כך לפי דיווחים ב-RMC הצרפתי.

* פיל ג'ונס בדרך לצרפת? ב"לאקיפ" טוענים שבורדו מאוד מעוניינת לצרף את בלם מנצ'סטר יונייטד. שיחות בין המועדונים כבר החלו, וכעת ממתינים להכרעה סופית של מאמן השדים האדומים, רלף רנגניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully