וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון בכורה העונה לבאר שבע, רמת השרון ניצחה

הקבוצה מבירת הנגב גברה 22:29 בחוץ על בני הרצליה בפתיחת הפלייאוף התחתון ורשמה ניצחון ראשון העונה. המוליכה גברה 33:36 על קרית מוצקין. דימונה ניצחה את נס ציונה

השלב השני של העונה בליגת ווינר בכדוריד יצא היום (שישי) לדרך. אמנם הדרבי הראשוני והמפגש בין קרית אונו לחבל איילות נדחו ל-14 בפברואר בגלל הימצאות מאומתים בקבוצות, אבל שלושה משחקים התקיימו. בבית התתתון מכבי דימונה ניצחה בנס ציונה 22:24, בני הרצליה הופתעה בביתה על ידי נועלת הטבלה מ.כ באר שבע. בבית העליון, המוליכה א.ס רמת השרון גברה 33:36 על מכבי קרית מוצקין.

seperator

א.כ נס ציונה - מכבי דימונה 24:22 (13:11)

ניצחון חוץ ראשון העונה למכבי דימונה, שמעלה את מאזנה ל-6 נקודות בבית התחתון. המשחק הלך צמוד עד הסוף, אך בסיום יצאו הדרומיים עם ניצחון נהדר. בן סעדון וטל פאר הוליכו את הכובשים אצל המנצחת, משחק נהדר של אופיר כהן (7 שערים) לא עזר לנס ציונה.

כבשו לנס ציונה: אופיר כהן 7 שערים, שניר נציה 4, רחימוב 3, צ'מרינסקי ולייפר 2 כ"א, גיא גרא, שמרצ'נקו, פלח ופרקש 1 כ"א. עצירות שוערים: רגיצ'יץ' 6 עצירות מ-23 (23 אחוזים). טל אליוכין אחת מ-8 (13%).

כבשו לדימונה: דוראל בן סעדון 6, טל פאר 5, רואי סולומון ואיבגן בוייננקו 4 כ"א, שון סולומון 2, מרקו קאמפר, יותם טל ושלו אלימלך 1 כ"א. תומס ואן זלר - 15 עצירות ב-42 אחוזים. ניר אדרי 0 מ-1. שפטו רון פרץ וניב שוורץ.

בני הרצליה - מ.כ באר שבע 29:22 (11:9)

ברכות לקבוצה מבירת הנגב שמשיגה ניצחון בכורה העונה לאחר 11 מחזורים. באר שבע עדיין מדורגת במקום האחרון, ועדיין מרוחקת ב-4 נקודות מהמקום ממנו שורדים, אבל היא פותחת לעצמה מחדש סיכוי לשרוד - ומבחינתה תקווה לעשות את הבלתי יאמן כפי ששרדה בשריקת הסיום של העונה שעברה.

א.ס רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 33:36 (19:18)

המשחק היחיד בבית העליון היום לא היה רחוק מלהסתיים בהפתעה, אבל בסיומו המוליכה ממשיכה להיות הבלתי מנוצחת היחידה בליגת ווינר. האורחת מקרית מוצקין, שהעפילה לבית העליון מהמקום השישי, סיפקה משחק טוב והוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק - ממש עד הכניסה לעשר הדקות האחרונות (29:30). שם, החניכים של אסף לוי לחצו על הדוושה, ותוך שלוש דקות ביצעו מהפך ועלו ל-31:33 - יתרון שהוגדל בשער עד לסיום. ברמת השרון הצטיינו דניאל צרפתי הצטיין עם 7 במאה אחוזי הבקעה בשורות רמה"ש. מילאן פאבלוביץ' סיים עם 6 מ-7. עמית מוטולה ומרקו צ'ורצ'יץ' עם 4 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully