וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הפסידה לפרומיטיי והודחה מליגת האלופות של פיב"א

הקבוצה של יותם הלפרין נקלעה לפיגור 15 כבר ברבע הראשון, ועל אף שהצליחה להיצמד לאוקראינים, לא הצליחה למנוע הפסד 85:75 ביתי במשחק השלישי והמכריע בסדרת הפלייאין וסיימה את דרכה באירופה. אובסוהאן קלע 19 למפסידה, דיאנג'לו הריסון קלע 18 לקבוצה של ננו גינזבורג

הפועל ירושלים סיימה את דרכה באירופה לאחר שהפסידה הערב (חמישי) 85:75 לפרומיטיי במשחק השלישי והמכריע בסדרה, בה ניצחו האוקראינים 1:2. הקבוצה של יותם הלפרין פתחה רע את המשחק ופיגרה כל הדרך עד להפסד שסיים עבורה את העונה האירופית. די. ג'יי. קנדי ודי. ג'יי. סטיבנס הובילו את האורחת ליתרון 12:27 במהלך הרבע הראשון, ולמרות מספר ניסיונות קאמבק של הירושלמים, שהצליחו להיצמד במספר מקרים, אלופת אוקראינה לא נבהלה ושמרה על יתרונה עד הסיום.

דיאנג'לו הריסון, אקס מכבי ראשון לציון וגלבוע/גליל, הוליך את קלעי פרומיטיי עם 18 נקודות, כשקנדי הוסיף 17. רטין אובסוהאן קלע 19 והוביל את ירושלים בדקות המומנטום, אך איבד גם 6 כדורים. השחקנים של הלפרין הרבו להחטיא ולאבד ונראו עצבניים ככל שהתקדם המשחק. הקבוצה של ננו גינזבורג (שלא נכח בשני המשחקים האחרונים לאחר שאומת לקורונה) משלימה מהפך ועולה לטופ 16, בעוד ירושלים ההמומה מודחת דווקא במהלך תקופה טובה שלה.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן עם ג'יילן אדאמס. דני מרון
אכזבה לירושלים. אדאמס ואובסוהאן/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב מאוד ובהובלת די. ג'יי. סטיבנס עלתה ל-0:9 מהיר, כשיותם הלפרין אסף את שחקניו הלחוצים לפסק זמן כבר לאחר שתי דקות ו-15 שניות. אדאמס ובריימו קלעו נקודות ראשונות באדום, אך האוקראינים לא עצרו והגיעו להפרש דו ספרתי, 4:16. ג'ון אגבונו עלה מהספסל הירושלמי, ניפק שלוש חסימות והאלי הופ, והדליק את הקהל המקומי. על אף זאת, פרומיטיי סיימה חזק את הרבע וירדה לקראת הרבע השני ביתרון 12:27.

רבע 2:

המקומיים עלו באנרגיות אחרות לרבע השני והחלו לקזז את הפער. שלשה של אדם אריאל הורידה עד 27:23 בלבד, והאוקראינים ירדו לפסק זמן. המומנטום הירושלמי נרגע, ופרומיטיי ניצלה זאת כדי להגדיל שוב את יתרונה ל-26:39. סולימאן בריימו וג'יילן אדאמס סיימו חזק את הרבע השני, והקבוצה של יותם הלפרין ירדה להפסקה בפיגור 43:36.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס עם אדם אריאל, רטין אובסוהאן. דני מרון
שחקני ירושלים המומים/דני מרון
שחקני פרומיטיי. דני מרון
שלטו לאורך כל המשחק וניצחו בצדק. שחקני פרומיטיי/דני מרון

רבע 3:

בדומה לרבע השני, גם הפעם פתחה הפועל ירושלים חזק והצליחה להוריד עד 43:41. פרומיטיי שוב הגיבה היטב והגדילה ל-9 הפרש (44:53). רטין אובסוהאן העלה הילוך, ווילי וורקמן וקייזר גייטיס נשכו בהגנה, והמקומיים הצליחו להוריד עד מינוס נקודה בלבד, ולקראת הרבע הרביעי היתרון של פרומיטיי נראה מחיק לחלוטין. 56:59 לאורחת בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

המארחת הייתה עצבנית ומבולבלת בפתיחת הרבע המכריע והרבתה לאבד ולהחטיא. האורחת ניצלה זאת, כאשר שלשה של דיאנג'לו הריסון קבעה 65:73, 3:23 דקות לסיום. מהלך של סל ועבירה מצדו של כריס דאו העלו את פרומיטיי שוב ליתרון דו ספרתי, והמקומיים נראו אובדי עצות. הריסון ודאו לא עצרו והבטיחו את הניצחון של פרומיטיי. 75:85 לאורחת בסיום, וירושלים מסיימת את דרכה בליגת האלופות.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
אדם אריאל מתוסכל/דני מרון
שחקן פרומיטיי דיאנג'לו הריסון מול שחקן הפועל ירושלים קייזר גייטיס. דני מרון
המצטיין של פרומיטיי. הריסון מול גייטס/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: רטין אובסוהאן (7 אסיסטים, 6 איבודים) 19 נקודות, סולימאן בריימו 15 ו-8 ריבאונדים, ג'יילן אדאמס 13 ו-6 ריב', קייזר גייטס 10, אדם אריאל 9, ג'ון אגבונו 6, ווילי וורקמן 3.

קלעו לפרומיטיי: דיאנג'לו הריסון 18, די. ג'יי. קנדי (9 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 17, די. ג'יי. סטיבנס 15, מירו בילאן 13 ו-9 ריב', איליה סידורוב 10, כריס דואו 9, דניס לוקאשוב 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully