וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינוביץ' חולה ובספק בנוף הגליל, עמבר בכוננות לקראת פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 28.1.2022 / 15:05

הניו זילנדי לא התאמן בימים האחרונים ולא מן הנמנע שיוחלף בשוער המשנה בקרב התחתית (שבת, 18:00). דומביה עשוי לערוך בכורה אצל קלינגר, שאמר: "מבינים שהזמן לא לטובתנו"

מחזור 20הסתיים29/01/2022
הפועל נוף הגליל
  • מוזי (58)
0
    מכבי פתח תקוה
    תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

    הפועל נוף הגליל

    הפועל נוף הגליל לא ניצחה 11 משחקים ברציפות והידרדרה אל מתחת לקו האדום, אבל מחר (שבת, 18:00) באצטדיון גרין מצפה לה קרב תחתית קריטי מול הקבוצה היחידה שמדורגת מתחתיה, נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה.

    למאמן שי ברדה יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע להרכב, לאחר שהשוער הניו זילנדי סטפן מרינוביץ' חלה, לא התאמן בימים האחרונים והוא בספק גדול למשחק. מי שנמצא בכוננות הוא שוער המשנה מתן עמבר. בנוסף, והיב חביבאללה עדין סובל מפציעה במפשעה וגם החלוץ סתיו נחמני לא לגמרי כשיר ונמצא בספק גדול למשחק.

    מנגד, המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה צפוי לפתוח מחר בהרכב לראשונה, כאשר לצידו בהגנה ישחקו דולב אזולאי, יבגני ברקמן וחגי גולדנברג. בקישור מובטח מקומם של ניר לקס ודיוויד טווה, כאשר קיזיטו יפתח בחלק הקדמי.

    "אני נמצא שני משחקים במועדון, משחק אחד עשינו תיקו מול הפועל ל אביב והיינו צריכים לנצח ומשחק שני שיחקנו טוב, אבל ממש לא יעיל ולא חכם", אמר המאמן שי ברדה לקראת פתח תקוה, "בסופו של דבר כדורגל בנוי מבטחון עצמי, והניצחון הראשון ייתן לנו בטחון להמשך הדרך. אנחנו נעשה הכל כדי להשיג את זה וננסה לעשות את זה דרך הכדורגל שהנחלנו לקבוצה בשבועיים האחרונים. אסור לנו להפסיד בשום פנים ואופן ולמרות שאנחנו מתמודדים עם לא מעט חיסורים, אין תירוצים".

    הרכב משוער: מתן עמבר, ארנסט מאבוקה, דולב אזולאי, יבגני ברקמן, חגי גולדנברג, ניר לקס, דייויד טווה, אלעד שחף, סתיו נחמני, טימו מוזי, לוואגה קיזיטו.

    ארנסט מאבוקה שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
    אחרי שעלה מהספסל בבכורה, הפעם הוא צפוי לפתוח. מאבוקה/מאור אלקסלסי

    מכבי פתח תקוה

    המלאבסים לא ניצחו כבר 12 משחקים, בהם צברו 2 נקודות בלבד מתוך 36 אפשריות ומחר תתחיל הקבוצה רצף של שלושה קרבות תחתית גורליים, נגד נוף הגליל ושתי הירושלמיות, הפועל ובית"ר, שישפיעו באופן ישיר על מאמצי ההישרדות בליגה.

    במכבי פתח תקוה ניצלו את חלון ההעברות לטובת מהפכה בסגל, צירפו שלושה זרים חדשים, אבובאקר דומביה, אדי מחרמיץ' ויאן ניקולאסקו, וכן את הישראלים אור אינברום ועידו שחר, כל זאת כמובן בנוסף לחילופי המאמנים לפני ארבעה מחזורים.

    ניר קלינגר יחסר מחר את ירדן כהן וניקו אולסק הפצועים, אך דומביה צפוי להיות בסגל על אף שהצטרף לקבוצה רק אתמול. "אנחנו עומדים לפני סדרת משחקים על החיים שלנו בליגה, משחקי הישרדות", אמר המאמן לקראת המשחק. "אנחנו עושים הכול והשחקנים שנמצאים פה כבר כמה שנים, שיש להם זיקה למועדון, מבינים שהזמן לא משחק לטובתנו ואנחנו חייבים להתחיל לנצח. אנחנו צריכים להראות שהשיפור במשחק שלנו בא לידי ביטוי גם בנקודות. מחר אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה שהוא על שש נקודות, אבל אנחנו מוכנים מבחינה מקצועית ומנטלית ואני בטוח שהשחקנים יספקו את הסחורה".

    הקפטן אריק ינקו הוסיף: "מעכשיו כל משחק יהיה על שש נקודות. אנחנו מבינים את המצב שלנו וחייבים לנצח. גם אם יש לחץ, צריך לנטרל את כל הרעשים מסביב, לבוא ולעשות את העבודה".

    הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, עידו שחר, איתן אזולאי, אור אינברום, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי, מוחמד עוואד.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית
    עידו שחר מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
    ימשיך ב-11 של קלינגר. עידו שחר/אודי ציטיאט

    טריוויה

    * בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות היו שישה ניצחונות של מכבי פתח תקוה ותיקו אחד.

    * הניצחון האחרון של הפועל נוף הגליל, אז עוד כהפועל נצרת עילית, היה באוקטובר 2012. מוטי מלכה ואלירן חודדה (בפנדל) הבקיעו ב-1:2 בגרין מול שער מצמק של עומר גולן.

    * נוף הגליל סופרת 11 משחקי ליגה ללא ניצחון ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה עם 36 שערי חובה. בבית היא נמצאת ברצף של חמישה הפסדי ליגה (ושישה בכל המסגרות).

    * מכבי פתח תקוה ברצף של 12 משחקי ליגה ללא ניצחון (שתי נקודות מתוך 36 אפשריות). זה הרצף הכי גרוע שלה מאז 1987/88, אז לא ניצחה במשך 17 מחזורים וצברה במהלכם שלוש נקודות, בדרך לירידה לארצית מהמקום האחרון.

    * מכבי פתח תקוה היא גם קבוצת החוץ הגרועה בליגה כרגע, עם שתי נקודות בלבד וארבעה שערים בתשעה משחקים כאורחת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: גרין
    קהל: 400

    משחקי המחזור ה-20:

    שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט1)
    שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט1)
    שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
    שבת, 19:50: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט1)

    ראשון, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
    ראשון, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

    שני, 20:00: עירוני קרית שמונה - בני סכנין

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully