וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוב אנחנו לא פייבוריטים": מכבי תל אביב בלחץ, סייף בספק באשדוד

28.1.2022 / 15:39

הצהובים מגיעים למשחק החוץ באשדוד (שבת, 17:30, ספורט1) בביטחון ירוד, אבל מבינים: "חייבים להחליף את מצב הרוח לפני אירופה". חוזז צפוי לפתוח, מנגד קשר המארחת לא התאמן

מחזור 20הסתיים29/01/2022
מ.ס. אשדוד
  • כנען (37)
3:1
  • (56) חיים
  • (59) שמיר
  • (89) פריצה
מכבי תל אביב
תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

מ.ס. אשדוד

אחרי הניצחון הדרמטי שלה בסכנין במחזור האחרון, במ.ס. אשדוד מכוונים לניצחון גם מחר על מכבי תל אביב, ממש כשם שניצחו אותה גם בסיבוב הקודם וגרמו לפיטוריו של פטריק ואן לוון. היום (שישי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם, אולם בו לא נטל חלק קני סייף שהתלונן כי אינו חש בטוב. אם הוא לא יתאושש עד מחר, יפתח במקומו על כנף שמאל מונטארי קמהאני.

ללא כל קשר לספק של סייף, המאמן רן בן שמעון צפוי לשוב מחר למערך ובו שלושה בלמים כאשר טימותי אוואני חוזר לסגל אחרי מחלה ואמור לפתוח לצד ננאד צבטקוביץ' וגיל כהן. מנגד, בן שמעון צפוי להחזיר להרכב את יעקב בריהון שהיה זה שניצח את המשחק ביום ראשון מול סכנין. סהר חסון ימשיך להחליף את יואב ג'רפי בין הקורות וגל קעטבי עשוי להמשיך ולקבל אשראי בהרכב כחלוץ.

שחקן באשדוד אמר אמש: "ניצחנו בבלומפילד את מכבי ואין שום סיבה שלא נעשה זאת שוב. בבית שלנו גם מכבי חיפה התקשתה". באשדוד מקווים שמשטח הדשא יוכיח את עצמו אחרי קרוב לחודש שלא שיחקו עליו ואינדיקציה ראשונה תהיה היום במשחק שבין האדומים אשדוד לבני ריינה.

הרכב משוער: סהר חסון, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, גיל כהן, קני סייף, עטאא ג'אבר, נאור סבג, חמודי כנעאן, יעקב בריהון, גל קעטבי.

יעקב בריהון שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. מאור אלקסלסי
יוקפץ להרכב אחרי השער האדיר. בריהון/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תגיע מחר לאיצטדיון הי"א באשדוד אחרי עוד שבוע לא שקט שעבר עליה. התיקו הביתי מול מכבי נתניה עצר רצף של תוצאות טובות והחזיר את הקבוצה אחורה בכל מה שקשור לניסיון לעלות על מסלול יציב של הצלחה. בליגה מכבי תל אביב כבר מבינה שאין סיכוי לאליפות, אבל הרצון היה להיצמד לשתי המובילות ואחרי איבוד שתי הנקודות מול נתניה, שוב נפתחו פצעים במועדון וההרגשה היא שאין אחידות חזקה בצמרת הניהולית מקצועית.

"האמת, אנחנו שוב באים למשחק עם הגב אל הקיר", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "אשדוד היא תמיד קבוצה קשה ומגרש שקשה לקחת בו נקודות. זה עוד משחק שאנחנו לא פייבוריטים בו".

מלאדן קרסטאיץ' שמנסה מאחורי הקלעים לחזק את הקבוצה בימים שעוד נותרו לחלון, ניסה השבוע גם לשדר לשחקנים שיש לו, שהכל עוד פתוח לגביהם. השאלה עד כמה הוא יצליח להביא אותם בשיא המוכנות למשחק שמצפה לו. "חייבים שלוש נקודות כדי שיתחלף כאן כל מצב הרוח", העידו הבוקר במועדון. "יש תיכף אירופה ומי שחושב שאפשר להגיע למשחקים מול פ.ס.וו בכושר משחק לקוי, יבין שאין לזה סיכוי".

בכל הקשור להרכב, קרסטאיץ' שקל כל השבוע שני מערכים. הוא יודע שאשדוד משחקת עם שלושה בלמים ולכן התלבט אם לחזור למערך הזה או לשמור על שלושה קשרים באמצע ולתת יותר כוח למרכז השדה. מתן חוזז צפוי לחזור להרכב אחרי ההרחקה השגויה שלו מול הפועל ירושלים.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, אדוארדו גררו, מתן חוזז, אוסמה חלאיילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לוחץ לרכש ומבין: ככה אין לנו סיכוי באירופה. קרסטאיץ'/ברני ארדוב

טריוויה

* ה-0:2 בסיבוב הקודם היה ניצחון החוץ הראשון של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב מאז נובמבר 2004. אם תנצח שוב, היא תשלים דאבל עונתי ראשון על הצהובים מאז אותה עונת 2004/05.

* גם אז המשחק באצטדיון הי"א היה במחזור ה-20, ואשדוד ניצחה 0:2 מצמד של יניב עזרן במשחק צהריים בפברואר 2005.

* מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שעדיין לא רשמה תיקו חוץ העונה. יש לה חמישה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. התיקו האחרון היה במחזור ה-32 בעונה שעברה - 1:1 בבאר שבע.

* מכבי תל אביב עדיין לא שמרה העונה על שער נקי כאורחת וספגה כבר 17 שערים במשחקי חוץ. רק נוף הגליל (20) ספגה יותר.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: אשדוד
קהל: 2480

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט1)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט1)
שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:50: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט1)

ראשון, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
ראשון, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

שני, 20:00: עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully