וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפלסו בירושלים דרך למקום הראשון? התקפה חדשה לרוני לוי ובאר שבע

עודכן לאחרונה: 28.1.2022 / 15:23

אספריה, חטואל ואנסה יוצבו בהתקפה נגד הפועל ירושלים בצל היעדרות רוקאביציה ושכטר (שבת, 15:00, ספורט1). מנגד, האדומים מאמינים בעצמם: "נגד מכבי חיפה איבדנו שתי נקודות"

מחזור 20הסתיים29/01/2022
הפועל ירושלים
    1:0
    • (44) אנסה
    הפועל באר שבע
    תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

    הפועל ירושלים

    הפועל ירושלים עצרה בשבת האחרונה את מכבי חיפה כשסחטה מולה 1:1 בכרמל וכעת היא תנסה להפתיע גם את המדורגת שדנייה בליגה, הפועל באר שבע שתתארח בטדי (שבת, 15:00, ספורט1).

    המאמן זיו אריה ייאלץ להסתדר בלי עומר אגבדיש ובלי סולומון דניאל המורחקים וכן יחסרו הפצועים גוני נאור, גיא חדידה, בן מיזן, חאמד שולאג'ה ויוראי מליח

    "אחרי המשחק נגד מכבי חיפה היינו מאוכזבים כי איבדנו שתי נקודות, ואני אומר את זה עם כל הכבוד למכבי חיפה", אמר הבלם אונדז'יי באצ'ו, "ניקח מהמשחק הזה את האנרגיות החיוביות ואני מקווה שזה ישפיע על היכולת גם נגד באר שבע".

    הרכב משוער: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, אלוז' יאו, רוסלן ברסקי, מידן כהן, אווקה אשטה, גיא בדש, אחמד סלמן, ווייליאם אגאדה.

    ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה לפני אונדז'יי באצ'ו שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
    "איבדנו שתי נקודות". באצ'ו במשחק בחיפה/דני מרון

    הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע תעלה כבר הערב לבית מלון בירושלים ותעשה הכנה מלאה לקראת המשחק מחר (שבת, 15:00, ספורט1) מול הפועל ירושלים בטדי שבסופו מקווים במועדון, יטפסו שוב למקום הראשון וילחיצו את מכבי חיפה לקראת משחקה מול מכבי נתניה. בהפועל באר שבע מכבדים מאוד את זיו אריה ושחקניו, כל שכן אחרי שהוכיחו את עצמם בתיקו מול מכבי חיפה, אבל שחקנים במועדון עדיין מעריכים שתוצאת המשחק תלויה קודם ברגליים שלהם ובגישה איתה יגיעו למשחק.

    הבוקר תקיים הקבוצה את האימון המסכם כאשר ההרכב כבר מגובש. איתי שכטר המוצהב וניקיטה רוקאביצה הפצוע ייעדרו מחר ומי שיפתח כחלוץ הוא יוג'ין אנסה. הקולומביאני דנילו אספרייה ישוב להרכב אחרי קורונה וישלים שלישייה התקפית עם רותם חטואל ואנסה. רוני לוי ימשיך במערך של ארבעה שחקנים בקו האחורי וצפוי להשתמש באיאד אבו עביד שוב כמגן ימני.

    הרכב משוער: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, דנילו אספריה, רותם חטואל, יוג'ין אנסה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    מבחן בחוד. אנסה/דני מרון

    טריוויה

    * הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבכירה היה ב-2 במאי 1998, אז אריק ששון קבע 0:1 ביתי. שבוע וחצי לפני כן ניצחו הירושלמים 1:2 בחצי הגמר את מי שהייתה אז מחזיקת הגביע. שבוע לאחר מכן הפועל באר שבע ירדה לליגה הארצית.

    * בפעם האחרונה שהתארחה בטדי אצל הפועל ירושלים (המקורית) ביצעה הפועל באר שבע מהפך באפריל 2009 וניצחה 1:2 בלאומית משערים של מאור מליקסון ואופיר חיים, בדרך לליגת העל.

    * שתי הקבוצות הן היחידות פרט למכבי חיפה שהצליחו לבצע שני מהפכים העונה בליגת העל. באר שבע עשתה את זה מתוך שישה משחקים בהם נקלעה לפיגור, ואילו הירושלמים פיגרו לא פחות מ-13 פעמים.

    * הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה ללא שער ב-15 דקות הפתיחה ובמאזנה רק שער אחד בחצי השעה הראשונה של המשחקים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: טדי
    קהל: 2752

    משחקי המחזור ה-20:

    שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט1)
    שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט1)
    שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
    שבת, 19:50: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט1)

    ראשון, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
    ראשון, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

    שני, 20:00: עירוני קרית שמונה - בני סכנין

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully