וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין לא תשקול טרייד על הארדן: "הוא שמח להיות כאן"

חרף הדיווחים על אי שביעות רצון של הכוכב והשאיפות של הסיקסרס לצרפו בקיץ, הנטס לא יקשיבו להצעות לקראת הטרייד דדליין הקרוב

וושינגטון מתאמנת עם המאמן ווס אנסלד ג'וניור שיצא מפרוטוקול הקורונה/האתר הרשמי של הוויזארדס

ג'יימס הארדן הביע שלשום (שלישי) את אכזבתו מהמצב בברוקלין נטס, על רקע התוצאות הרעות שרשמה הקבוצה לאחרונה, אבל בקבוצה לא מודאגים. הלילה דווח ב-ESPN כי הנטס לא יקשיבו להצעות על הארדן לקראת המועד האחרון לטריידים, שיחול ב-10 בפברואר, וזאת למרות שהכוכב מחזיק באופציה להשתחרר מחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי בתום העונה.

הארדן ויתר על האפשרות לחתום על הארכת חוזה בקיץ האחרון ודחה את ההחלטה ל-2022, כאשר בפגרה הקרובה הוא יוכל לבחור בין מימוש האופציה שלו לעונה נוספת להתרת החוזה ויציאה לשוק השחקנים החופשיים. עוד אפשרות היא שהמזוקן יסכם עם ברוקלין על הפעלת הסעיף לעונה רביעית בחוזה ואז יועבר בטרייד, כך שהקבוצה תקבל עבורו תמורה. עם זאת, לפי ESPN יש רק שלוש קבוצות עם מספיק מקום בתקרת השכר כדי להכיל את חוזה המקסימום שהארדן יהיה זכאי לו במקרה שיהפוך לשחקן חופשי: דטרויט, אורלנדו וסן אנטוניו - ושלושתן לא מתכננות להתמודד על האליפות בקרוב, כך שהן לא צפויות למשוך את השוטינג גארד המוכשר.

ג'יימס הארדן, ברוקלין נטס. רויטרס
ברוקלין לא חוששת לאבד אותו. ג'יימס הארדן/רויטרס

מי שכן מהווה יעד מעניין עבור הארדן היא פילדלפיה. כידוע, המנהל המקצועי של הסיקסרס הוא דריל מורי שמכיר היטב את המזוקן מהימים ביוסטון רוקטס, כך שפילי צפויה לעשות מאמץ גדול על מנת לפתות את הארדן להצטרף אליה בקיץ הקרוב, כאשר בן סימונס הוא הנכס העיקרי שהיא יכולה להציע כתמורה במסגרת טרייד פוטנציאלי. שחקן העבר קנדריק פרקינס, המשמש בין השאר כפרשן ב-ESPN כיום, אמר אתמול בפודקאסט "All the smoke" כי "המחנה של ג'יימס הארדן אמר לאנשים בפילי שהוא רוצה לבוא לשחק עם ג'ואל אמביד בשנה הבאה".

שלשום נכתב ב"בליצ'ר ריפורט" כי הכוכב עשוי לשקול מעבר בקיץ, בין השאר כי אינו מרוצה מניהול הרוטציה של סטיב נאש בברוקלין, בנוסף לעובדה שאינו נהנה מהחיים בניו יורק. הנטס, שחסרים את קווין דוראנט הפצוע ולא יכולים לשתף את סרבן החיסונים קיירי אירווינג במשחקי הבית, הפסידו הלילה 124:118 לדנבר ללא הארדן, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי. הקבוצה לא ניצחה כבר שלושה משחקים, וכבר אחרי שנכנעו לייקרס במשחק הקודם, הגארד אמר: "ברור שאני מתוסכל, כי אנחנו לא בריאים ולא יציבים מכל מיני סיבות. אנחנו יותר טובים ממה שהמאזן שלנו משקף ואנחנו אמורים להיות בדרך למעלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן ברוקלין נטס סטיב נאש. Sarah Stier, GettyImages
שלושה הפסדים רצופים לקבוצה שלו. סטיב נאש/GettyImages, Sarah Stier

ובכל זאת, כאמור, בברוקלין לא חוששים. נאש אמר לפני המשחק הלילה: "כרגע המצב מתסכל כי אנחנו לא משחקים כדורסל גדול, היו לנו הרבה פציעות ומחלות ושחקנים חסרים בסגל, אז בוודאי שזה מתסכל שאין לנו יציבות כי הציפיות שלנו גבוהות יותר מזה, אבל אני לגמרי חושב שג'יימס שמח להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully