וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוונית איטלקייה חשפה שהופצו סרטוני מין שלה, וקוראת לענישה מחמירה

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 10:19

דיאנה די מאו גילתה שהטלפון שלה נפרץ וסרטונים אינטימיים ותמונות עירום שלה הופצו ברשת, מבקשת עזרה וענישה של כל מי שהפיץ ושיתף, ומבהירה: "זו אף פעם לא אשמת הקורבן"

צפו בקליפ שערי השנה ב-2021/ספורט1

הקוונית האיטלקייה דיאנה די מאו עלתה לכותרות בשבוע האחרון במולדתה, אחרי שחשפה שסרטונים ארוטיים שלה ותמונות בעירום נגנבו ממכשיר הטלפון שלה שנפרץ, והופצו ברשת. לטענתה, היא עברה סיוט אחרי שזה התגלה לה ולא הצליחה לצאת מהבית, אבל מבהירה ש"זאת אף פעם לא אשמת הקורבן" ומקווה שהתלונה שהגישה תוביל למציאת האשמים וענישתם - ואף תעלה את המודעות והסכנות סביב הנושא החשוב הזה.

די מאו, 22, מעריכה שהפריצה לטלפון שלה נעשתה דרך iCloud. היא חשפה בפני 100 אלף העוקבים שלה באינסטגרם: "אני במצב שאני לא מאחלת לאף אחד. אני חוששת שמישהו פרץ לי לטלפון, לענן שלי. אני מנסה להישאר חזקה, אבל לא כל אחד יכול. גיליתי את הסרטונים האלה בזכות כמה חברים. ברור שהגשתי תלונה. המשטרה מנסה לאתר את המדליפים ואת כל מי שמשתף או מעלה את הסרטונים האלה, כי מדובר בעבירה חמורה.

"אני חושפת את הדברים האלה ברשת החברתית, כי אני רוצה לקבל תמיכה. לא יצאתי מהבית כבר יומיים. אני רוצה להודות לכל מי שכותב לי, מכל רחבי איטליה. אני זקוקה לתמיכה הזאת. אנחנו חייבים להמשיך לדווח על כל מי שמפיץ את הסרטונים האלה ומשתף אותם".

די מאו חושפת

באיטליה, כמו בכל העולם, מנסים להילחם בהפצה של חומרים אישיים, במיוחד של תכנים מיניים, ואם יימצאו הפורצים והמפיצים הם עלולים לספוג עונש מאסר של עד 6 שנים.

בשנים האחרונות היו גם בעולם הספורט כמה תקריות של הפצת "פורנו כנקמה". כוכב הפוטבול ג'רמיין קניגהאם קיבל עונש מאסר על תנאי אחרי שהפיץ תמונות עירום של חברתו לשעבר ונשלח לסדנה לניהול כעסים. שחקן ווסטהאם לשעבר תומאס רפקה הצ'כי ספג עונש של מאסר של 6 חודשים ב-2016 אחרי שפירסם "שירותי מין" של אישה שהיה עמה בקשר.

הקוונית האיטלקייה דיאנה די מאו. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
הקוונית האיטלקייה דיאנה די מאו/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

לטענת די מאו, "אני כאן כדי לדבר על זה, כי רבות מאיתנו לא יכולות לעשות עם זה כלום. אנחנו מתחבאות. אני מקווה שהקול שלי ייתן כוח לרבות אחרות להתלונן". די מאו אולי מעלה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות חושפניות, אבל מבהירה: "אנחנו לא האשמות, הקורבן אף פעם לא אשם, הפורצים הם האשמים. היום אני הקורבן, מחר זה יהיה מישהו אחר, אולי קרוב של אדם שצופה בסרטונים שלי עכשיו ומחייך לעצמו. וכל אלה שמגנים אותי - אלה תגובות רעות. אני שמחה שהרוב תומך בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully