וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה האריכה את חוזהו של עמית שמחון בשלוש עונות

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 14:10

הפורוורד (32, 1.98), שהגיע בקיץ שעבר לאדומים מהכרמל והפך לישראלי המוביל בקבוצה, ימשיך בה עד תום עונת 2024/25: "כולי תקווה שיחד נטביע חותם בכדורסל הישראלי"

לאחר שסיכמה הבוקר (חמישי) עם עמית שמחון על הארכת חוזהו לשלוש עונות נוספות, הפועל חיפה הודיעה רשמית כי הפורוורד ישחק בשורותיה עד תום עונת 2024/25. בקבוצה ניהלו מגעים עם שמחון במשך מספר שבועות ואחרי שהתנאים נסגרו, הפורוורד ישלים חמש עונות במדי האדומים מהכרמל.

"אני מאוד שמח ומתרגש להמשיך עם הפועל חיפה את הדרך היפה שהתחלנו יחד, ולחתום לשלוש שנים נוספות עם מועדון שהוא בית אמיתי עבורי", מסר שמחון לאחר החתימה. "אני מאוד מחובר ואוהב את אנשי המועדון, ההנהלה והאוהדים שלנו ומעריך את האמונה בי. כולי תקווה ואמונה שיחד נגיע להישגים חדשים ונטביע חותם בכדורסל הישראלי".

מאמן הקבוצה אלעד חסין הוסיף: "הארכת החוזה של עמית מסמלת את החשיבה של המועדון לטווח הארוך, כמו מספר שחקנים שכבר חתומים לשנה הבאה. המועדון רואה בהמשכיות ערך מוסף, במיוחד כשמדובר בשחקן בכיר כמו עמית. אנחנו מברכים ושמחים שעמית רואה בהפועל חיפה בית לשנים הקרובות".

שחקן הפועל חיפה עמית שמחון עם קאדים אלן. ברני ארדוב
נשאר בהפועל חיפה. עמית שמחון עם קאדים אלן/ברני ארדוב

שמחון (32, 1.98) רשם עד כה 2,862 נקודות בקריירה בליגת העל, עם ממוצע קריירה של 8.8 נקודות. אחרי ששיחק מעט בבוגרים של עירוני רמת גן ובליגה הלאומית, הוא הגיע לליגת העל להפועל ירושלים אך לא זכה לשחק יותר מדי ואת עונת 2010/11 סיים בשורות ברק נתניה. הפריצה שלו הגיעה בעונת 2011/12 במדי אליצור אשקלון, ואחרי שתי עונות טובות נוספות עבר להפועל אילת, עמה הגיע עד לגמר הפלייאוף.

בקיץ 2016 המשיך שמחון בנדודים כשחתם במכבי חיפה, שיחק עונה אחת בכרמל ורשם 14 נקודות למשחק. אחרי עונה אחת בלבד חזר להפועל אילת, רשם גם במדיה 14.1 נקודות בממוצע וההצטיינות שלו זיכתה אותו בחוזה בהפועל חולון. אחרי עונה וחצי בשורות הסגולים, שנחון עזב את הקבוצה וחתם בהפועל באר שבע. בקיץ 2020 חזר לחיפה, הפעם להפועל, ובעונה שעברה רשם 12.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק. העונה ב-11 משחקים הוא רושם 10.7 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully