וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון בישל וגרם לפנדל, סלטיק ניצחה 1:2 את הארטס

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 23:54

הקפטן שיחק 90 דקות והיה מעורב פעיל בניצחון הקשה, עבדה נכנס כמחליף בדקה ה-62. ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות בהפסד אנדרכלט מול סרקל ברוז'

בעונה שעברה סלטיק ראתה את גלאזגו ריינג'רס היריבה המושבעת שלה לוקחת אליפות מזהירה על חשבונה ומשאירה אותה הרחק מאחור. העונה הקבוצה של ניר ביטון וליאל עבדה נותנת פייט צמוד יותר לאלופה והערב (רביעי) סלטיק עברה מבחן לא פשוט עם ניצחון 1:2 בחוץ על קבוצת הצמרת של הארטס.

ביטון פתח בהרכב ושיחק את כל 90 הדקות, בעוד שעבדה נכנס כמחליף בדקה ה-62. ריאו אטאטה היפני העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27 אחרי בישול של ניר ביטון וגיאורגיוס גיאקומאקיס היווני הכפיל כעבור שבע דקות. סלטיק שלטה וטיווחה את שער המארחים והיה נדמה שהיא משייטת לניצחון. אלא שליאם בויס צימק (62) בניגוד למהלך המשחק ובדקה ה-73 נגיעת יד של ביטון ברחבה סידרה להארט פנדל, אותו החמיץ בויס ופספס הזדמנות להעניק לקבוצתו תיקו יוקרתי. סלטיק עדיין רחוקה 4 נקודות מריינג'רס, שהשיגה גם היא 0:1 דחוק על ליבינגסטון במשחק המקביל.

ניר ביטון חוגג עם שחקני סלטיק. רויטרס
ממשיכים להישאר קרובים לריינג'רס. ביטון והחברים בירוק/רויטרס

* ליאור רפאלוב פתח והשלים 90 דקות באנדרלכט, שהפסידה במפתיע 2:0 בבית מול סרקל ברוז'. ווסלי הודט הבלם ההולנדי של אנדרלכט הורחק בדקה ה-25 ובעשרה שחקנים המארחים החזיקו מעמד עד שרבי מאטונדו הכריע בדקה ה-68. פרנק קאנוטה המחליף חתם בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully