וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר רבינוביץ' על גיוס ההמונים של אוהדי בית"ר: "זו תרומה, לא הלוואה"

יו"ר הבקרה התקציבית לשעבר התראיין ל-103FM והתייחס להתגייסות אוהדי הקבוצה מהבירה וגם לתקופת כהונתו: "הגירעון היה אפס"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

על רקע שחרורם של שחקני בית"ר ירושלים אדווין ג'סי, מרקו ינקוביץ' וקמסו מארה לאור מצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה התראיין היום (רביעי) יאיר רבינוביץ', לשעבר יושב ראש הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל ל-103FM. בין השאר התייחס רבינוביץ' לגיוס ההמונים של אוהדי הקבוצה לאור התקופה הקשה שהיא חווה וגם לתקופתו כיו"ר.

"ככל הנראה מדובר בתרומה", אמר רבינוביץ' בהתייחסו לגיוס של אוהדי בית"ר וכיצד יש להתייחס אליו מבחינה תקציבית. "הסיכוי לראות את הכסף הזה בחזרה, שואף לאפס. אי אפשר להגיד על תרומה, שהיא הלוואה. מניסיוני אוהדים הם אוהדים וזה טוב, אבל מהכיס הפרטי נותנים מעט מאוד. אפשר להעביר את הכסף לחשבון הבנק ולקראות האם הוא יסכים למינוס כזה גדול, או לחלופין אפשר שיקימו חשבון בנק נפרס על שם נאמן והוא ישלם מכספי הנאמנות. כשאני תורם כסף, אני יכול ליעד את זה למטרה ספציפית, כמו שעושים בבתי החולים. זה לא הכסף של הקבוצה, זה הכסף של התורם - והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה".

על תקופתו בבקרה: "כשאני סיימתי את תפקידי, הגרעון בקבוצות היה אפס". רון קופמן השיב בזעם: "תעזוב, העסק רקוב". רבינוביץ' לא ויתר וטען: "נכון, אבל לא על זה הוויכוח, אלא הוויכוח הוא על התקציב. אם מישהו שילם מתוך כספי מזומן, הכספים לא עברו בחשבון התקציב כהכנסה - כך שהקבוצות לא אמורות להגיע לגירעון. התאחדות הכדורגל מלכתחילה לא הייתה מעוניינת בהקמת מנגנון של בקרת תקציבית - אופ"א היא זאת שכפתה עליה לעשות זאת. אם תיקחו את הנתונים שפרסמנו בזמן אמת - כשהעברתי את תפקידי בבקרה, הקבוצות היו בעודף תקציבי. עודף אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully