וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו איינדהובן ביקשה להקדים את שעת המשחק מול מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 20:29

ההולנדים ביקשו להזיז את משחק הקונפרנס ליג מול הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' ל-19:00 כדי שייערך מול קהל, זאת לאור הסגר שמוטל מ-22:00 במדינת השפלה. וגם: בשורה לאוהדים שרוצים להגיע מישראל. הצהובים זוכו בבית הדין על הקריאות לעמוס

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

שלושה שבועות לפני המפגש המסקרן בין פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי לבין מכבי תל אביב במסגרת הקונפרנס ליג, והקבוצה מהולנד הגישה בקשה לאופ"א על מנת להקדים את שעת המשחק. ההולנדים טוענים כי לאור הסגר המוטל במדינה החל משעה 22:00 בשל מצב תחלואת הקורונה, קיום המשחק בשעתו המקורית (21:00) לא תאפשר הכנסת קהל. על כן ביקשו בקבוצה להזיז את המשחק ל-19:00 כדי שלא ייערך אל מול יציעים ריקים.

מעבר לכך, בהולנד הודיעו כי החל מה-2 בפברואר, כלומר פחות משבוע, אנשים שחוסנו עם חיסון הבוסטר לא יחוייבו בבידוד. הבשורה היא שאוהדי מכבי תל אביב שחוסנו יוכלו להתנייד בנוחות בהולנד וזה בהחלט יקל על אוהדים מישראל - שחוסנו בחיסון הבוסטר - להגיע למשחק.

אוהדי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב זוכתה מקריאות האוהדים הצהובים/מאור אלקסלסי

בתוך כך, מכבי תל אביב זוכתה הערב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעניין הקללות לשוער מכבי נתניה דני עמוס בשבת האחרונה. כזכור, תובע ההתאחדות העמיד את הקבוצה לדין לאחר שחלק מאוהדי הקבוצה קראו לדני עמוס "הומו" במהלך המשחק בין שתי הקבוצות. שופט המשחק ציין את זה בדו"ח, אך בית הדין החליט לזכות את מכבי תל אביב מהאישום משתי סיבות.

הסיבה הראשונה לטענת הדיין נועם ליובין היא שבשנת 2022 לקרוא למישהו "הומו" זה לא עלבון. זו שנה שבה אין שום הבדל מגדרי והמקסימום הוא שמי שקורא את הקריאה צריך להתבייש ולא מי שקוראים לו את הקריאה. טענה נוספת של הדיין היא שצריך לשמור את ההעמדות לדין על קריאות גזעניות ולא על קריאות הומו וקללות אחרות מאחר שמדובר במדרון חלקלק ויפתח פתח להעמיד לדין קבוצות על כל קללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully