וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן פלאניץ' הורחק ממשחק אחד, יחמיץ את מכבי נתניה

26.1.2022 / 19:55

בלם מכבי חיפה הושעה בעקבות ההשתלחות בשופט ניב שטייף לאחר המשחק מול הפועל ירושלים. הדיין: "מקווה שהתופעה תסתיים בקרוב". מצוקת בלמים לבכר: גם גולדברג בספק. מאמן הכושר הורחק משני משחקים ונקנס

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

בלם מכבי חיפה בוגדן פלאניץ' ספג הערב (רביעי) עונש הרחקה ממשחק אחד, בעקבות אירועי המשחק נגד הפועל ירושלים במחזור החולף. כזכור, פלאניץ' השתלח בשופט ניב שטייף לאחר ה-1:1 המתסכל והתנהגותו צויינה בדו"ח השיפוט. המשמעות היא שהסרבי לא יעמוד לרשותו של ברק בכר במפגש עם מכבי נתניה ביום ראשון הקרוב.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מנסה לתקוף את השופט ניב שטייף. דני מרון
שילם ביוקר על ההתפרצות. בוגדן פלאניץ'/דני מרון

במכבי חיפה התאכזבו מאוד מהעונש, שכן כעת ניצב בכר בפני בעיה רצינית וזאת בייחוד לאור העובדה שגם שון גולדברג בספק למשחק נגד נתניה בשל כאבים בברכו, אם כי לא מדובר בפציעה חמורה. אם גולדברג אכן לא יהיה כשיר, רמי גרשון יפתח בהרכב ובכל מקרה עופרי ארד יקבל את המקום ב-11.

כזכור, פלאניץ' טען כי הוא רק ביקש לשאול את השופט מדוע לא עצר את המשחק בזמן שהוא שכב על הדשא בעקבות מכה בראש שספג, אשר גרמה לו להתעלפות. הבלם חש כי שטייף ענה לו בביטול כשאמר לו 'לך לחדר' ועל כן הרגשות הנסערים שהתפרצו ממנו. יש לציין כי פלאניץ' אף הציג בפני אנשי מכבי חיפה את צילומי הטלוויזיה, בהם ניתן לראות כי תחילה הוא אכן שוחח בנועם עם השופט ורק הביע את טענותיו, ורק לאחר מכן, כשהתמונה חוזרת לאזור בו עמדו, רואים את פלאניץ' מתפרץ.

מכבי חיפה מסרה את תגובתה הרשמית להרחקה: "תמהים אנו על החלטת בית הדין מהערב. לאחר שהוחלט על ידי השופט שלא להרחיק את השחקן, נכון היה שבית הדין יבחר בענישה אינדיבידואלית ולא בהרחקת השחקן ובפגיעה מקצועית בקבוצה. ניתן היה, לתפיסתנו, להסתפק בקנס כספי ואזהרה לשחקן, בנסיבות מקרה זה".

עוד בוואלה!

גרסת פלאניץ': שטייף הגיב בביטול להתעלפותו במהלך המשחק

לכתבה המלאה

בתוך כך, מאמן הכושר של מכבי חיפה, דרור שמשון, הורחק משני משחקים (כולל המשחק האוטומטי) ונקנס בסכום של 1,500 שקל בגלל התנהגותו במשחק נגד הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully