וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נוף הגליל החתימה את וויסאם רבאח ועומר פדידה

26.1.2022 / 17:20

שני השחקנים עזבו את חדרה והצטרפו. בקבוצה רוצים לפנות מקום במצבת הזרים לדומביה ואוגו. צוקול נותח. בקבוצה מחפשים קבוצה לקוון פרייטר. המנכ"ל ברעם הורחק ל-3 משחקים ונקנס

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל ממשיכה בניסיונות שלה להתחזק לקראת מאבק ההישרדות שמצפה לה בהמשך העונה, והיום (רביעי) היא החתימה שני שחקנים מהפועל חדרה, וויסאם רבאח ועומר פדידה. הבלם שערך שמונה הופעות העונה בליגת העל חתם עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת, בעוד הקשר ההתקפי חתם אצל העולה החדשה עד סיום העונה הנוכחית.

עם חתימתו אמר רבאח: "עומד בפנינו אתגר עצום, אני לא פוחד מאתגרים וממשוכות גבוהות, מקווה לעזור למועדון במטרה היחידה שלשמה הביאו אותי- להשאיר את הפועל נוף הגליל בליגת העל".

במקביל מנסים בנוף הגליל למצוא קבוצה שתקלוט את החלוץ קוון פרייטר, על מנת לפנות מקום במצבת הזרים לצירופם של אבובאקר דומביה ממכבי נתניה וג'ון אוגו שמתאמן עם הקבוצה.

בנושא אחר, הפועל נוף הגליל הודיעה כי עודד צוקול, שאובחן עם פריקה בכתף מסוג ACJ לאחר שנפצע במשחק האחרון נגד הפועל חיפה, עבר אתמול ניתוח חדשי שיאפשר לו לחזור להתאמן בקרוב. צוקול השתחרר לביתו במצב טוב ויתחיל פיזיותרפיה בהקדם.

קוון פרייטר, שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
בקבוצה מחפשים פתרון עבורו. פרייטר/אודי ציטיאט

מנכ"ל המועדון גיל ברעם עמד היום לדין משמעתי בעקבות דברים כנגד צוות השיפוט בתום המשחק נגד הפועל חיפה, וספג קנס של 5,000 שקלים בנוסף להרחקה מהמגרשים לשלושה משחקים.

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב
הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים
הפועל תל אביב - הפועל חדרה
מכבי נתניה - מכבי חיפה
עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully