וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטסה הגישה לאלי דסה הצעה לחוזה חדש: "כל האופציות פתוחות"

ההסכם של המגן הימני יסתיים בקיץ ובמועדון ההולנדי מאוד מקווים שימשיך. בסופ"ש אמר: "יש שיחות, אולי אשאר, אולי אעזוב"

תקציר: פיינורד - ויטסה 1:0/ספורט1

ויטסה ההולנדית הגישה לאלי דסה הצעה להאריך את חוזהו ובמועדון ההולנדי מקווים שהמגן הימני יחתום על הסכם חדש. חוזהו של דסה יסתיים בתום העונה ולמעשה הוא רשאי לנהל כבר עכשיו מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ, כמו גם לחתום במדיה על חוזה מקדים.

בהולנד בכלל ובוויטסה בפרט מאוד מעריכים את דסה בן ה-29 ובמועדון מקווים שיחליט בסופו של דבר להישאר. לפי התקשורת בהולנד, השיחות בין הצדדים נמשכות כבר זמן מה באווירה ידידותית.

לפני כמה ימים המגן הישראלי אף אמר: "יש שיחות עם ויטסה, אבל לא אספר עליהן בפומבי. אולי אשאר, אולי אעזוב, כל האופציות פתוחות, אבל דבר אחד בטוח: כל עוד אני כאן, אתן את כל כולי בשביל הצלחת הקבוצה".

שחקן ויטסה אלי דסה. BSR Agency, GettyImages
שחקן מפתח בוויטסה. דסה/GettyImages, BSR Agency

דסה הגיע לוויטסה בקיץ 2019 ובעונה הראשונה שלו שותף ב-10 משחקי ליגה בלבד אחרי שנעדר זמן ממושך בגלל פציעה בקרסול. בעונה שעברה הפך לשחקן מפתח והבריק במערך 3-5-2 של הקבוצה מארנהם.

המגן הימני רשם בעונה שעברה 6 בישולים ב-30 משחקי ליגה והמומנטום החיובי שלו נמשך העונה כשבינתיים נטל חלק ב-19 מ-20 משחקיה של ויטסה וב-16 מתוכם השלים 90 דקות.

בריאיון בסוף השבוע אמר: "מאוד חשוב לי לשמור על הגוף שלי כי הוא כלי העבודה שלי. אני דואג לגוף ולבריאות ועושה את זה באמצעות עבודה קשה. כמובן שיש לי מזל שאני לא סובל מהרבה פציעות, אבל אני אוהב לעבוד קשה כדי להיות בריא ובכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully